p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 29
累積人氣: 1393
站內搜尋
2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


2009-01-15 分類: 陸運會

今日係我笫2次參加中學

既陸運會.我今年又參加啦啦隊

係聖誕假既假期中.我地用左大部份

既時間去練.但係都係拎吾到冠軍

這次係我地跳得吾齊定係這場比賽

根本吾公平?當我聽到結果.心中有點

刺痛.雖然已知道這可能性是有的.

不過現在也不能做點甚麼.

不過也有好消息.當我們正有點悲時

宣報全場總冠軍係黃杜果陣.也算是

從悲變喜.我地勁大聲既歡呼!

呀!!!!好開心.聽社長講.這獎已有

13年冇拎.佢地好激動@.@

唉.令年既陸運會完左la

吾知下年既啦啦隊會點?

好想知呀!!天日吾洗返學~.~

去晶到make cake哈哈=]

發表時間:2009-01-22 09:49 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]