| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
| 2009-01-15 | 分類: 陸運會 | 今日係我笫2次參加中學
既陸運會.我今年又參加啦啦隊
係聖誕假既假期中.我地用左大部份
既時間去練.但係都係拎吾到冠軍
這次係我地跳得吾齊定係這場比賽
根本吾公平?當我聽到結果.心中有點
刺痛.雖然已知道這可能性是有的.
不過現在也不能做點甚麼.
不過也有好消息.當我們正有點悲時
宣報全場總冠軍係黃杜果陣.也算是
從悲變喜.我地勁大聲既歡呼!
呀!!!!好開心.聽社長講.這獎已有
13年冇拎.佢地好激動@.@
唉.令年既陸運會完左la
吾知下年既啦啦隊會點?
好想知呀!!天日吾洗返學~.~
去晶到make cake哈哈=]
| | 發表時間:2009-01-22 09:49 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 58 | »
|