p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 1
累積人氣: 1415
站內搜尋
2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


-V-+ 分類: 未分類

今日係校友會.

返左小學.-,-........

有d人變左.搞到我認吾

到佢.有d冇咩點變.

唉.換左副校長la....

吾係呀sir la.變左miss

吾見左d  miss......唉...

有新呀sir wo.有d無奈lo

返左小學.哽係去返以前既課室LA

 

 

我坐ge位

有冇搞錯.走左先有電子板!!(白色果夠野)

我地既校訓

校舍

之後去左人個婚禮..

哈哈.個新娘都吾錯架.

but我覺得個伴娘靚過新娘..= =

仲收到利是=]哈哈

個結緍CAKE(係吾係好靚呢)

哈哈.食左好多野.BUT食吾到個CAKE...T^T..唉

今日都吾錯吾錯-V-+

發表時間:2009-02-19 11:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]