p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 44
累積人氣: 1408
站內搜尋
2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


踏單車 分類: 未分類

好耐冇打BOLG LA

次次打BOLG都講呢句...哈哈

今日去左踏單車.幾好玩=]

係大埔踏到大尾x.

我仲影左好多相tin

去之前.亭去左我

屋企-,-又係黎同我細佬玩

唉.次次都係咁-3-

到左10點幾.我同亭出門口lu=]哈哈

一去到我以為係馬路到踏.點知間埋有公園

原來租單車ONLY  40$$.我仲以為50$$..-3-

以下係我踏單車途中既風景

 

 

 

   

 

d風景係吾係好靚呢.哈哈

都吾係好算係風景

係途中我地仲見到2隻狗Tin.=]

哈哈.d狗仔好得意呀AVA.

一隻係好老d毛都有少少變白la可能係HERE睇吾到...-3-

今日踏得好攰.返到去.既刻訓落床到lu...^u^.

一日過左lu.時間過得真係快.話咁快就3月lu.統測就快到...

要溫書la....唉...

發表時間:2009-03-22 07:47 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]