| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
| 踏單車 | 分類: 未分類 | 好耐冇打BOLG LA
次次打BOLG都講呢句...哈哈
今日去左踏單車.幾好玩=]
係大埔踏到大尾x.
我仲影左好多相tin
去之前.亭去左我
屋企-,-又係黎同我細佬玩
唉.次次都係咁-3-
到左10點幾.我同亭出門口lu=]哈哈
一去到我以為係馬路到踏.點知間埋有公園
原來租單車ONLY 40$$.我仲以為50$$..-3-
以下係我踏單車途中既風景
 
 


d風景係吾係好靚呢.哈哈
都吾係好算係風景
係途中我地仲見到2隻狗Tin.=]

哈哈.d狗仔好得意呀AVA.
一隻係好老d毛都有少少變白la可能係HERE睇吾到...-3-
今日踏得好攰.返到去.既刻訓落床到lu...^u^.
一日過左lu.時間過得真係快.話咁快就3月lu.統測就快到...
要溫書la....唉...
| | 發表時間:2009-03-22 07:47 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 58 | »
|