| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
| 2008-02-16 | 分類: 其他 | 今日.本是冇人約.
係小藴突然約我
我地去左長沙灣
廣場.一去到.我同
小藴不約而同地O咀
邊有廣場得一層架.
因得一層的關係.吾
洗30分鐘就行"曬".
咁我地就諗住由荔
枝角.行到美孚既
荔枝角公園
點知.我地連到左
美孚都吾知.都咁
行左去南昌.
(我地係咪好勁呢?)
我地就咁係街問
路LA.最後.都去
得返荔枝角公園
入到去.見到有
小食部.緊係行過
去LA.果間野除左
賣野食.都賣其他
小玩意架.小蘊突
然想玩吹泡泡.佢
就買左吹泡泡既
用具.小蘊正在玩時
D細路係到望住曬.
可能FEEL我地好
幼稚掛-3-"
之後我地又發
玩一些一拉即
爆既野我地就
拎果D一拉即爆
既野去第二度
玩.玩下玩下.
玩到彈傷手指-3-
THAN我地去左
睇人溜冰.有D人溜得好勁
有D人就......XDXD今日好HAPPY呀.
| | 發表時間:2008-02-17 04:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 58 | »
|