p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 31
累積人氣: 1395
站內搜尋
2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


2008-02-16 分類: 其他

今日.本是冇人約.

係小藴突然約我

我地去左長沙灣

廣場.一去到.我同

小藴不約而同地O咀

邊有廣場得一層架.

因得一層的關係.吾

洗30分鐘就行"曬".

咁我地就諗住由荔

枝角.行到美孚既

荔枝角公園

點知.我地連到左

美孚都吾知.都咁

行左去南昌.

(我地係咪好勁呢?)

我地就咁係街問

路LA.最後.都去

得返荔枝角公園

入到去.見到有

小食部.緊係行過

去LA.果間野除左

賣野食.都賣其他

小玩意架.小蘊突

然想玩吹泡泡.佢

就買左吹泡泡既

用具.小蘊正在玩時

D細路係到望住曬.

可能FEEL我地好

幼稚掛-3-"

之後我地又發

玩一些一拉即

爆既野我地就

拎果D一拉即爆

既野去第二度

玩.玩下玩下.

玩到彈傷手指-3-
 
 
THAN我地去左
 
睇人溜冰.有D人溜得好勁
 
 
有D人就......XDXD今日好HAPPY呀.
發表時間:2008-02-17 04:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]