| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 2008-02-15 | 分類: 其他 | 今日好無奈lo
畀呀betty逼左去
佢個FD屋企.勁吾
想去LO.畀人逼-3-
去到之後.(小藴有份去)
小藴HELP 做HW.
(小藴'色"BETTY個FD)
而我同BETTY好無奈咁
企係到玩.冇幾耐.BETTY
個FD既FD殺上泥.勁無奈LO.
又係上泥HELP人做HW.
幾個鐘後D人做唒.就一齊玩.
誠實與大膽.途中.某人
ge老豆返左泥.仲派利是-3-
我地FEEL肚餓.就落左去
食野.食完之後.我同BETTY
.小藴去西九.一去到.我同
BETTY買X花糖.XDDDD
THAN我地就一路食X花糖
一路行西九.行到ALPPLE
商場.BETTY同小藴就買
左個直髪夾.行下行下
見到有得影貼紙相
我地就去左影.T_T影得
我怪怪地...T3T....
行完西九.我地就去左
地鐵站到坐(入左"雜")
傾緊點HELP小藴飛佢
條仔.諗離諗去都諗吾到
諗左45分鐘(姐係傾左
45分鐘)都沒辦法飛佢
條仔.我地就各自撘
地鐵返屋企.-3-
| | 發表時間:2008-02-16 08:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 58 | »
|