p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 3
累積人氣: 1417
站內搜尋
2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


2008-02-03 分類: 其他

今日要"飛翔計劃"仲要8:30去到學校☉.☉"

去到學校.先知可以吾泥..唉真係好黑仔..

算.都泥左啦吾通同阿SIR講"我吾想參加.

我可吾可以.以加番屋企"咩.一定畀佢鬧

之後我地就上左旅巴到目的地LA.

途中阿SIR問D IQ題畀我地WO.點知

我個FD睇過本書.所以D禮物畀我地

"三家分糖"咁LA      PS(有三個人)

到左目的地.原來果個地方係我地小六去

旅行既地方0[]0..搞到我念起小學生活-3-

入到去玩左D遊戲.(至於咩遊戲就吾講LA

因我吾想打咁多字XD)玩左遊戲後.我地有自

由活動.本來我想去返我以前小學旅行時理

左我同小學朋友寫友誼見證既紙既地方.但係

周圍都冇樹枝..吾通用手咩.-3-所以放棄左

唉...今日都幾黑仔= 3 =天日吾洗返學

開始放假LA!! YESH~!YESH~!!!!/\ /\

發表時間:2008-02-05 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]