| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
| 2008-02-03 | 分類: 其他 | 今日要"飛翔計劃"仲要8:30去到學校☉.☉"
去到學校.先知可以吾泥..唉真係好黑仔..
算.都泥左啦吾通同阿SIR講"我吾想參加.
我可吾可以.以加番屋企"咩.一定畀佢鬧
之後我地就上左旅巴到目的地LA.
途中阿SIR問D IQ題畀我地WO.點知
我個FD睇過本書.所以D禮物畀我地
"三家分糖"咁LA PS(有三個人)
到左目的地.原來果個地方係我地小六去
旅行既地方0[]0..搞到我念起小學生活-3-
入到去玩左D遊戲.(至於咩遊戲就吾講LA
因我吾想打咁多字XD)玩左遊戲後.我地有自
由活動.本來我想去返我以前小學旅行時理
左我同小學朋友寫友誼見證既紙既地方.但係
周圍都冇樹枝..吾通用手咩.-3-所以放棄左
唉...今日都幾黑仔= 3 =天日吾洗返學
開始放假LA!! YESH~!YESH~!!!!/\ /\
| | 發表時間:2008-02-05 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 58 | »
|