| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
| ....... | 分類: 陸運會 | 今日係我第二次參加中學既
運動會.今日都同昨日一去到
時間運動埸.but我們今"焦"
冇練啦啦隊.(吾講今我份既賽事)
今日我要跑100米決.400X400接力
唉400X400...本來我吾係好想跑.-3-
BUT社長SAY第尾都有分.我先去跑.
但是我吾係好有信心我跑吾跑到400米
長跑吾係我長處.結果第4名.都好.吾係第尾
"LUNCH TIME LA"我地全部入哂洗手間.因果梳
X間畀人用左.唉.整好後.我地今日食M記.好就好
不過D野凍唒.冇幾耐.又到啦啦隊既表演!首先紅-->綠-->藍-->黃
不過我中途(姐係吾可以放低啦啦球既時候)我放低左
果啦啦球....T_T.......我好自責......點知我地係..............第................三...............名..
我地全部都係到喊.........點知返屋企果陣CARRIE同我講藍社係..........(密.費時畀人打.不過佢地是用卑皮手段勝出既)
| | 發表時間:2008-02-04 08:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 58 | »
|