p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 7
累積人氣: 1421
站內搜尋
2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


....... 分類: 陸運會

今日係我第二次參加中學既

運動會.今日都同昨日一去到

時間運動埸.but我們今"焦"

冇練啦啦隊.(吾講今我份既賽事)

今日我要跑100米決.400X400接力

唉400X400...本來我吾係好想跑.-3-

BUT社長SAY第尾都有分.我先去跑.

但是我吾係好有信心我跑吾跑到400米

長跑吾係我長處.結果第4名.都好.吾係第尾

"LUNCH TIME LA"我地全部入哂洗手間.因果梳

X間畀人用左.唉.整好後.我地今日食M記.好就好

不過D野凍唒.冇幾耐.又到啦啦隊既表演!首先紅-->綠-->藍-->黃

不過我中途(姐係吾可以放低啦啦球既時候)我放低左

果啦啦球....T_T.......我好自責......點知我地係..............第................三...............名..

我地全部都係到喊.........點知返屋企果陣CARRIE同我講藍社係..........(密.費時畀人打.不過佢地是用卑皮手段勝出既)

 

發表時間:2008-02-04 08:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]