| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 2008-02-01 | 分類: 其他 | 今日是我地學校既便服日.
我既衣着悉如外人(說笑XD)
返到學校時.見到好多人都着
得好型.D人大部份都係高年級既
我地班得2至5個人著得好型(吾包括我)
今日D堂都OK(除左英文堂)因次次都只是
講24.25頁不過中史堂果陣.中史阿SIR話
佢教理今日就去第二間中學教....我扡
呆左..因我地都幾仲意呢個阿SIR.....
落堂果陣勁好人要啊SIR既評語(阿SIR好似明星-V-+)
冇幾耐放學LA"咁早既?"因為天日係家長日.要整好D野WO
唉....天日就係家長日...希望吾係見林SIR LA- -..
| | 發表時間:2008-02-04 09:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 58 | »
|