p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 8
累積人氣: 1372
站內搜尋
2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


2008-02-01 分類: 其他

今日是我地學校既便服日.

我既衣着悉如外人(說笑XD)

返到學校時.見到好多人都着

得好型.D人大部份都係高年級既

我地班得2至5個人著得好型(吾包括我)

今日D堂都OK(除左英文堂)因次次都只是

講24.25頁不過中史堂果陣.中史阿SIR話

佢教理今日就去第二間中學教....我扡

呆左..因我地都幾仲意呢個阿SIR.....

落堂果陣勁好人要啊SIR既評語(阿SIR好似明星-V-+)

冇幾耐放學LA"咁早既?"因為天日係家長日.要整好D野WO

唉....天日就係家長日...希望吾係見林SIR LA- -..

發表時間:2008-02-04 09:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]