p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);} a {cursor: url(http://www.freewebs.com/karissaxd4/iloveucur.cur);}
   
.*°[`凡事 從╰*簡 簡 單單‥★((°/\/那算 多.[]*
MaY_LcM
暱稱: 呀紀
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2009-08-16
2009-07-28
2009-03-25
踏單車
-V-+
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (58)
其他 (35)
朋友 (12)
陸運會 (3)
(3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 74
今日人氣: 7
累積人氣: 1371
站內搜尋
2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


2008-01-16 分類: 陸運會

今日是我第一次在中學參加

陸運會.我地6:30到運動場因

為我今日要啦啦隊比賽.是社際

比賽.我地黃社最落力練習.冇幾

耐.陸運會正式開始首先....(廢時打la.)

程序完成後.比賽開始.首先是男子200米

跑步.之後ge吾清楚.(我冇留言比賽先後)

xd.我地一班女仔係到幫黃社打氣!=3=

不過只是第二.三.四名姐=3=冇幾耐.到女子

丙組100米.(姐是有我份)"on you mark! set"

跑la!yes!!yes!第一名是我."阿ma我得左la!"

入到決賽la/\ /\.12.00 eat lunch la

不過d野食都吾好吃ge.我地在 eat lunch

ge時間.化x.set頭.一個鐘ge時間.又過左la

我地個個"雀'住條裙出去其他人係到望住唒

可能我地好索掛(說笑)好!到我地出場la

表演完後.暫時我地最高分.我地返去途中

藍社d人係到哭.話我地黃社大唒wo.

好假lo.天日要加油!

 

 

發表時間:2008-01-20 11:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]