我琴晚好唔開心lo~
比呀媽見倒呀....要我同佢做番fd呀....
都唔知要點做好....
我琴晚應承左佢知後...好後悔
番喊之後打左比佢唔知點好....
我真係唔想同佢做番fd~
因為我知我做唔倒.....~