今日同嘉嘉'包仔'牙be出去...
1點幾倒出左去lu~..o係海皇食早餐
"食粥哇"mmm...好味*^^
跟住去左萬寧買野...
跟住行街..
我以為今日會{好開心}tim..
唉...
總知今日勁唔開心la~~"
..bad..