今日好悶哇"~
今朝訓都好晏呢..2點幾呀-.-
跟住去左補習*悶哇
去都miss度佢話我乖哇"..~
好開心呢*..仲有20板數^^*
廳日都去呀..10點哇咁早..
不過唔緊要la~...
為左蝶翠峰班fd..^^
我會掛住你地既..~