My favourite "惡作劇之吻"

 

江直樹(鄭元暢),好帥氣哦!

但(湘琴)林依晨還不賴哦!

  

 

                                     

                                                                    

                                                    

Maggie420
暱稱: 愛•小尊Mandy*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
這一天終於到了!
Happy Birthday to me...
好攰呀!
今天是Sport Day
今日是你的生日
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Lyris
Vivian
畢業la,好唔捨得啊!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 1598
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天



狠不得殺死佢...... 呆滯

~我依家十分之想殺死人~

~尤其係陳嘉琦&陳子澄(我細妹)~

~陳嘉琦佢自己知道一D野又係到爆俾人聽~

~又唔係同佢講野~

~佢又係到多嘴~

~你哋話la~

~好似佢這些人唔死都冇用~

~等天收佢la~

~我細妹~

~佢自己大食~

~昨晚食咗佢今日可以食果D野~

~我冇食留番今日~

~佢又過黎搶我果D~

~我唔俾佢~

~佢又同我公人~

~一齊係到話我~

~我真係想拿刀殺死佢哋~

~死咗都冇人會懷念佢哋~

~唉!算la~

~我唔再講la~

~BiBi*~

               

刊登時間︰2006-07-19 01:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天



由今日開始,我念我要開始習慣再唔會有我Dfds係我身邊 感動

~由今日開始~

~正識唔可以再同小學同學見面~

~我念我要開始習慣再唔會有我D fds係我身邊~

~但我真係做唔到~

~因為我D好fds同我已經識咗六年~

~除咗梁兆~

~我哋的友誼唔係一朝一夕可以望記到~

~就算係我同梁兆的友誼~

~雖然我哋淨係識咗兩年~

~但我同佢經歷過的野都係唔容易望記到~

~嘩嘩~唔得啊~

~我要回服係L.K.K.L.P.S.讀書果陣啊~

~真係好唔捨得啊~

~記得係一年紀果陣~

~成日都好想完咗小學生活~

~轉眼過咗六年~

~到咗這一該~

~我非常唔想離開~

~唉!唔講LA~

~費是愈講愈唔開心~

~BiBI*la小學同學~

~最後係到送一首歌的歌詞俾大家~

~這首歌的歌詞正表達到我~

~如果你想我哭~
~憑恐?就能夠~
~而你其實不必真的要走~
~除非我不夠好~
~無需再做朋友~
~而你情愿孤單都不接受~

~要是我先開口~
~很需要你逗留~
~告白有用還是根本沒有~
~求求你保護我~
~可是個更差理由~
~不要離我太遠~
~掉頭望一眼就見~
~分隔開過了十米我便懷念~
~不要離我太遠~
~突然離開我視線~
~這個心也會被你?走一遍~
~就算過行未可以避免~
~請你走之前~
~仍能讓我發現~
~曾為我真的心軟~

~離開你一秒鐘~
~立刻我就頭痛~
~誰人陪在身邊都不放松~
~情感已經接通~
~明顯你在遙控~
~如你留在對外怎會懂~

~不要離我太遠~
~二人離天八丈遠~
~心愛的為何又要變做懷念~
~不要離我太遠~
~突然第三次大戰~
~極惶亂仍然快盡到面前~
~就算過行未可以避免~
~請你走之前~
~仍能讓我發現~
~曾為我真的心軟~
~=.=~

刊登時間︰2006-07-18 01:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 17 日  星期一   落雪



我都唔知開心or not 感動

~唉!今日係最後一日la~

~我真係好唔捨得我D fds~

~除了杜曉彤~

~唔知我哋會唔會再有緣再見呢?~

~學我話~

~有緣千里能相會,無緣對面不相逢~

~我覺得我哋能夠一班兩年~

~都算幾有緣la~

~其實今日黃副校長係到講野果陣~

~我都已經好想哭la~

~但因為陳嘉琦不停係到講野~

~弄到我好開心~

~今日我哋玩排球~

~如果D男仔唔係咁自大的話~

~我哋可能已經一早係winer~

~唉!再提都冇用la~

~希望我哋成班再見還是朋友~

~我最唔捨得鍾老師&戴老師~

~佢哋兩個都對我咁好~

~唉!同你哋講番D開心野~

~就係林漢光收咗我la~

~雖然係好開心~

~但好無奈~

~我都唔知係唔係真係想入去~

~今日余楚惠係麥當奴到見到我~

~之後又話關佢咩事~

~但我去佢個板~

~佢又話同我番玩~

~都唔知佢係唔係真係想~

~今日去咗黎詠禧屋~

~勁好玩啊~

~但我真係好想cry~

~算la!今日唔講咁多先la~

~BiBi*~

 

刊登時間︰2006-07-17 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]