| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 19 日 星期三 

|
狠不得殺死佢......  |
~我依家十分之想殺死人~
~尤其係陳嘉琦&陳子澄(我細妹)~
~陳嘉琦佢自己知道一D野又係到爆俾人聽~
~又唔係同佢講野~
~佢又係到多嘴~
~你哋話la~
~好似佢這些人唔死都冇用~
~等天收佢la~
~我細妹~
~佢自己大食~
~昨晚食咗佢今日可以食果D野~
~我冇食留番今日~
~佢又過黎搶我果D~
~我唔俾佢~
~佢又同我公人~
~一齊係到話我~
~我真係想拿刀殺死佢哋~
~死咗都冇人會懷念佢哋~
~唉!算la~
~我唔再講la~
~BiBi*~


|
| 刊登時間︰2006-07-19 01:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 7 月 18 日 星期二 

|
由今日開始,我念我要開始習慣再唔會有我Dfds係我身邊  |
~由今日開始~
~正識唔可以再同小學同學見面~
~我念我要開始習慣再唔會有我D fds係我身邊~
~但我真係做唔到~
~因為我D好fds同我已經識咗六年~
~除咗梁兆~
~我哋的友誼唔係一朝一夕可以望記到~
~就算係我同梁兆的友誼~
~雖然我哋淨係識咗兩年~
~但我同佢經歷過的野都係唔容易望記到~
~嘩嘩~唔得啊~
~我要回服係L.K.K.L.P.S.讀書果陣啊~
~真係好唔捨得啊~
~記得係一年紀果陣~
~成日都好想完咗小學生活~
~轉眼過咗六年~
~到咗這一該~
~我非常唔想離開~
~唉!唔講LA~
~費是愈講愈唔開心~
~BiBI*la小學同學~
~最後係到送一首歌的歌詞俾大家~
~這首歌的歌詞正表達到我~
~如果你想我哭~
~憑恐?就能夠~
~而你其實不必真的要走~
~除非我不夠好~
~無需再做朋友~
~而你情愿孤單都不接受~
~要是我先開口~
~很需要你逗留~
~告白有用還是根本沒有~
~求求你保護我~
~可是個更差理由~
~不要離我太遠~
~掉頭望一眼就見~
~分隔開過了十米我便懷念~
~不要離我太遠~
~突然離開我視線~
~這個心也會被你?走一遍~
~就算過行未可以避免~
~請你走之前~
~仍能讓我發現~
~曾為我真的心軟~
~離開你一秒鐘~
~立刻我就頭痛~
~誰人陪在身邊都不放松~
~情感已經接通~
~明顯你在遙控~
~如你留在對外怎會懂~
~不要離我太遠~
~二人離天八丈遠~
~心愛的為何又要變做懷念~
~不要離我太遠~
~突然第三次大戰~
~極惶亂仍然快盡到面前~
~就算過行未可以避免~
~請你走之前~
~仍能讓我發現~
~曾為我真的心軟~
~=.=~



|
| 刊登時間︰2006-07-18 01:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 7 月 17 日 星期一 

|
我都唔知開心or not  |
~唉!今日係最後一日la~
~我真係好唔捨得我D fds~
~除了杜曉彤~
~唔知我哋會唔會再有緣再見呢?~
~學我話~
~有緣千里能相會,無緣對面不相逢~
~我覺得我哋能夠一班兩年~
~都算幾有緣la~
~其實今日黃副校長係到講野果陣~
~我都已經好想哭la~
~但因為陳嘉琦不停係到講野~
~弄到我好開心~
~今日我哋玩排球~
~如果D男仔唔係咁自大的話~
~我哋可能已經一早係winer~
~唉!再提都冇用la~
~希望我哋成班再見還是朋友~
~我最唔捨得鍾老師&戴老師~
~佢哋兩個都對我咁好~
~唉!同你哋講番D開心野~
~就係林漢光收咗我la~
~雖然係好開心~
~但好無奈~
~我都唔知係唔係真係想入去~
~今日余楚惠係麥當奴到見到我~
~之後又話關佢咩事~
~但我去佢個板~
~佢又話同我番玩~
~都唔知佢係唔係真係想~
~今日去咗黎詠禧屋~
~勁好玩啊~
~但我真係好想cry~
~算la!今日唔講咁多先la~
~BiBi*~
 

|
| 刊登時間︰2006-07-17 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|