| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 8 日 星期六 

|
今日真慘!  |
~今日父母同我講話~
~星期一我要去考郭得勝!
~我話唔德~
~因為果日女童軍燒烤~
~又俾咗錢~
~媽咪話玩和讀書哪樣緊要一些~
~我冇答就走返房哭~
~真傷心~
~最後一年冇得去~
~仲要今年有德打哥爾夫球~
~我咪係到責罵我爹D~
~我話~
~之前你冇睇清楚咩~
~弄到我這麼開心~
~唉!算la~
~唔講la~
~又要溫書la~
~BiBi*~

|
| 刊登時間︰2006-07-08 06:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 7 月 7 日 星期五 

|
今日勁......開心  |
~今日放咗學同家人食完飯後~
~我就去咗咖喱屋玩~
~過咗一陣~
~咸魚叫咖喱去接佢去佢屋~
~我、阿媽&琦琦一齊去接咸魚~
~因為琦琦成日係學校都唔理我~
~淨係理陳婉~
~我咪發脾氣玩佢~
~我話你哋都唔理我~
~我就話去補習社~
~因為好近~
~佢哋就話唔好la~
~琦琦抱起我~
~我倒在地上~
~仲座咗係阿媽&咸魚隻腳上~
~琦琦又想抱起我~
~但我話算la我同你哋一齊去咖喱屋~
~我D漢堡包&薯條都俾汽水......~
~唉!你哋都知la~
~咸魚同阿媽話不如玩見工遊戲~
~但我同琦琦就用粗口同佢哋見工~
~勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁......好笑~
~今日講住咁多先~
~BiBi*~

|
| 刊登時間︰2006-07-08 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 7 月 6 日 星期四 

|
今日真係好怕?!  |
~今日係天才表演的採排~
~畢業生唱歌個陣~
~我一D都唔害怕~
~但中樂果陣~
~我手腳一齊Shake~
~之後我不停望住楊琴果個人~
~因為真係好......害怕台下的人~
~u.u~
~我唸我真係鐘意咗佢啊~
~昨日日記果個呀~
~佢有時對我非常好~
~有時又為咗D fds而係到扮野~
~唉!可能依家係佢個心裡~
~只有一個人la~
|
| 刊登時間︰2006-07-06 01:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|