唉,,
終於熬到第3日啦,,
今日考中文&中文作文''
難到爆]]
好驚唔合格!!
點算呀,,
嗚..t^t
考完之後去左何文田比賽''
普通話集誦!!
我地一講完,,
就即刻走人''
等呀sIr係到等賽果]]
好衰,, 哈``!
聽日考音樂,PTH,EnG LiStEn!ng....
MUs!c好難溫..
唉..
今日講住咁多先''
8``