嗨嗨''大家,,
好耐冇見啦]]
今次我係寫番16,7號既cAMp嫁,,
所以mAybe有d悶''
不過我希望大家俾d耐性呀!!!
唔該``
16號本身俾我地放假嫁''
但係我地班F.1仔女就去左[西 貢灣 仔營地 ]露營,,
落左車之後..
重要行成9個字到先到個營地''
一去到!!!!
見到已經有其他人係果到啦,,
勁大囉''
不過果到勁恐怖囉,,
因為果到勁多牛牛''
又大隻wo.....
加上,,
我地起營果到--
就係佢地食野既地方...
所以好驚`
之後就起營啦,,
起完之後就開始煮飯啦!!!
勁難煮]]
之後都勉強食得落口''
跟住就同d呀sir傾左陣計''
之後我地就觀星啦''
嘩,,,果到一到夜晚真係爆令囉]]
成個天都係星星]]
訓係草地到睇簡直就係一流呀`
不過就勁凍''
跟住我地就出發去夜行啦]]
勁勁勁驚,,
我捉到橙皮勁實,,
佢又捉到我勁實''
行左1 個鐘到''
又返去觀星''
因為個天黑左好多''
所以d星星係勁閃...
勁浪漫`
之後我地就俱到傾計,,
傾到10點幾先訓]]
但係就成11,2點先訓'
半夜成日俾d風嚇醒!!
因為真係勁大風,,
大風到連我地個天"莫"都飛起左''
第2朝5點幾就俾人嘈醒左''
諗住出去果時,,
聽到d牛聲,,
即刻訓番底,,,
起左身,,
做左一陣早操之後,,
就煮早餐''
煮得最成功既我諗就係早餐啦]]
不過我就俾個野"6"親,,
勁痛!!
之後去左"naTURe wALk"
跟住玩[野外定向]
玩到我死咁制,,
之後就操!!
最後就汁野''
汁完野我地重要汁垃圾,,
汁完先落山,,
係架車到,,
個個都靜曬]]
因為個個都訓左]]
我都唔例外,,
之後就係學校解散''
返到屋企即刻訓著!!!
勁攰!!!
唉,,
後日就要去步行籌款啦,,
係由順利經飛鵝山再行去慈雲山''
都唔知點算呀!!
實攰死都似`
|