| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
| 2008-10-10 |
分類: 未分類 |
哇!!琴晚牙爸話見到D貓仔係到玩條野喎
原來係條蛇仔喎.........我都唔知邊隻貓捉
番黎玩好呀............好彩係蛇仔姐..............
如果係大蛇點算,我D貓貓一定死呀...........不知幾驚牙!!!
後來訓教等天日番學囉.......
但係上堂都係聽下書,食下野咁啦冇咩做啦..........
到左午飯時(我啦,Miki,小歪)一齊食左個
吞牙魚麵包+蘋果汁呀!!!幾好味呀
食晒之後我地3個開左五包薯片食.。。。。。
到左課外活動時`牙Ling’偷偷地轉左黎同我地一齊上
不知幾好笑~~~..........~~~~之後唔講啦
|
| 發表時間:2008-10-15 10:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|