我的叫春日記
ManHon123459
暱稱: MansoN
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-13
放假好悶!
2007-12-11
人生不如意事十常89 x...
又早放lu~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 188
今日人氣: 1
累積人氣: 2969
2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19 分類: 未分類

 今日明顯凍左
 有得著冬季^^
 睇新聞
 王sir輸左/ .\
 NEVER give up!四年後黎過=)

 落車撞到波比傑 司徒..
 總知搭金巴na...
 真係..好正!!

 eng"
 ms choi冇番又,,
 果個代課老師..我記得!
 又做quiz- -
 小息,,
 見到賴嘉潁
 見佢塊面黑左,叫佢去洗面..
 跟住佢話'雨'左...
 係bor!佢俾細n打左1拳bor^^"

 中文maths.
 冇野講-_-

 Mus..
 唔睇郎朗lu
 不過今日d cartoon又幾好睇^^
 PTH堂
 MT又唔肯小講^^

 lunch跟左佢地同梁sir食,,
 中史,,
 女班長抄notes真係好快
 PE,唉!

 放學,
 打左陣波
 張宏軒!\ . /
 有冇搞錯呀
 個波兜野窩埋塊面道
 痛到丫

 停lu..
 






訪客留言 (返回 ManHon123459 的日誌)


蠟蠟! 於 2007-11-19 11:12 PM 發表:
哈!我聽日都著冬季先>v係今日maths之前..
我都未知王sir落選左..
不過睇佢冇平時咁好笑咁搞gag..
都知唔慌選到..
哈!遲d大個我一定投王sir嫁^-^!
我都記得個老師..
f.1代過我地課!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我諗佢心情未能平復掛
 好!我都supp0rt佢!
 果個老師,好煩
Posted at 2007-11-21 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]