我的叫春日記
ManHon123459
暱稱: MansoN
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-12-13
放假好悶!
2007-12-11
人生不如意事十常89 x...
又早放lu~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 188
今日人氣: 0
累積人氣: 2967
2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


放假好悶! 分類: 未分類

 今日
 9點就起左身
 即刻開電腦..
 又msn又聽歌...
 跟住又溫左陣書-___-
 晏就係度訓覺..
 真係唔放好過放- -
 好無聊的一天!
 






訪客留言 (返回 ManHon123459 的日誌)


pangpang 於 2007-12-14 11:22 AM 發表:
唔知ga, 估ga炸, 係粉中見到佢, 拎住個銀包, 梗係o係附近教, lunch黎食飯ga la, 附近得lks同埋明愛, 唔通教間廢學校咩--(話哂佢都教過甲寅wo)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pangpang 於 2007-12-13 10:49 PM 發表:
轉o左music wo...
係呀, 真係好悶呀, but我真係冇你咁勤力la xd...
p.s. 我見到代ms.chung o個個ms.wong呀, 佢好似o係李嘉誠教wo...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..我覺得首歌好正,又幾舒服..
唔算勤力na..
你又知佢教lks既?
 
Posted at 2007-12-13 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ms.Glo 於 2007-12-13 09:37 PM 發表:
第 1 個CM...
咁乖..咁快溫書..= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55第1次"
冇計啦..阿媽逼-v-
Posted at 2007-12-13 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chunhin423 於 2007-12-13 09:22 PM 發表:
係lor~
放假好悶...
溫書都唔想溫...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔想放..
thz for cm=] 
Posted at 2007-12-13 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



toytoto 於 2007-12-12 11:33 PM 發表:
溫書...
我仲未點過...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 慢慢啦..
 thz for cm=]
Posted at 2007-12-13 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]