| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 12 月 12 日 星期三  |
| 放假好悶! |
分類: 未分類 |
今日
9點就起左身
即刻開電腦..
又msn又聽歌...
跟住又溫左陣書-___-
晏就係度訓覺..
真係唔放好過放- -
好無聊的一天!
|
|
|
pangpang 於 2007-12-14 11:22 AM 發表:
唔知ga, 估ga炸, 係粉中見到佢, 拎住個銀包, 梗係o係附近教, lunch黎食飯ga la, 附近得lks同埋明愛, 唔通教間廢學校咩--(話哂佢都教過甲寅wo)
|
|
|
pangpang 於 2007-12-13 10:49 PM 發表:
轉o左music wo... 係呀, 真係好悶呀, but我真係冇你咁勤力la xd... p.s. 我見到代ms.chung o個個ms.wong呀, 佢好似o係李嘉誠教wo...
|
網主回覆
55..我覺得首歌好正,又幾舒服..
唔算勤力na..
你又知佢教lks既?
Posted at 2007-12-13 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ms.Glo 於 2007-12-13 09:37 PM 發表:
|
網主回覆
55第1次"
冇計啦..阿媽逼-v- Posted at 2007-12-13 11:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都唔想放..
thz for cm=] Posted at 2007-12-13 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
慢慢啦..
thz for cm=] Posted at 2007-12-13 11:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|