現在的我
5系翻工就翻學,
晚晚超晏先食嘢,搞到塊面越黎越肥la!
成日比人話面型同身型5啱比例......無奈- -
我超想跑步lo,幾時先有時間ga.
快d過完Mid- term la
仲有好多嘢想做a..........................