今日我先知道原來我以前係人地眼中樣衰到爆的極品XD
不過下面呢篇野勁輕鬆好好笑XDDD
首先,我唔否認我好樣衰XD
但係自問係一個正常人咁囉wwww
身為極品既我,對呢樣野覺得好好笑XDDDD
(到依家都仲覺得好好笑XDDDD)
第二,話人極口都不外乎樣衰姐XDD
D人大多數都唔會因為你個人衰~所以話你極品XD
仲有果陣D人根本唔識我XDDD
個樣生係我度,我有得樣衰你有無(L)
第三,自己都唔係靚根本無資格話人樣衰XDD
係啊我係勁樣衰架XDDD我認架XDDDDD
各花入各眼啦,我唔岩你姐。(頂)
第四,話人之前要學識咩叫收皮or摺埋www
身為極品既我…
有得出去比賽,有得代表學校出去,有得去交流團
有得上台出風頭,有得上台表演,有得比老師賞識!
黎啦我地挑機啦!!!!(妖)
第五,諗清楚話完人地有咩意義先XDD
人既本質唔壞我明既,但係要明白有可能會學壞。
自己學壞左就無資格話人唔好,自己係好既就更加唔應該去批評人。
所以我地係唔應該話人架www(夠啦)
除非有一日有條友,我鬧完佢,佢會比錢我。
咁我一定鬧到佢PKwwwww
第六,浪費資源既仆街係無資格話人架www
男仔GEL頭,GEL到一堆屎係個頭上面咁,晒野w
女仔化妝,用左勁多化妝品個樣都無變,晒野w
記得學得一門手藝先好去串人XDDDDDDDDDDDDDDDDD
總結以上六點,話人樣衰果D其實係小學雞。
|