今年我都算過了一個幾難忘的中秋節!!
我同我個fd,晚上,在長發附近的海旁一邊玩點蠟燭,一邊聊天,
很開心喔!!
我走之前仲見到xo,雀仔等人!
7/10
我去了外婆屋企吃晚飯,
還有,同我表哥玩得很開心!!