今朝早,在學校很忙碌!!!
溫地理小測,中史小測 & ECO重重測,
"很忙碌呀!!
溫書,溫書,溫書,溫書,溫書,溫書........
"悶死la~~
到了12:35pm,我要留在學校15分鐘,重重測ECO,慘呀!!
不過,幸好[怡].[[穎]],願意等埋我,才覺得無咁慘!!
到了12:55pm,可以放學la~~
真是很好喔!!
可以鬆一口氣了!!