美好的回憶永遠都是留在心裡,永不忘記~~
              如果我的身邊有個多啦A做夢就好了(..@ ~ @..) m 
                                                   by 小敏 ^~^ m  ... *("^~^")*m
 
                         

 

 
 
                       
 
Mandy1126
暱稱: ~ 小敏..//*
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
重新啟動!
又病啦~
今日超忙...
勁期待旅行~ ~
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(!S.H.E!)
-#周曉涵#-
...#飛輪海#...
Mandy
o("^SHOW^")-o-o
"^王子^"
^_李準基_^
`蔣雅文~>M_M<`
~ J 容祖兒 O``
~ ^周麗淇^ ~``
~^棒棒堂^~
阿娓...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 44
今日人氣: 3
累積人氣: 5825
站內搜尋
2007 年 3 月 3 日  星期六  


早上
分類: 未分類

今天早上我同[wing]&[怡]去長發附近賣旗!!

拿到手震,快要斷了!!!

很累喔~~

#~# m

發表時間:2007-03-03 01:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 






訪客留言 (返回 Mandy1126 的日誌)


man2432 於 2007-03-06 06:55 PM 發表:
是牙!!!
有無事發生(例如:阿媽同阿婆爭生意)????
賣到幾多錢???
下次,我都要幫手好唔好牙???
記得通知我!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯!一定......
Posted at 2007-04-19 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]