呢幾日我都好忙,連打開本書的時間都沒有!!
今個假期都唔知有無時間溫書!!
又要做家務!!
會考都唔知點算?
屋企部電腦又壞左,真無奈......
不過,今日下午係婆婆家照顧佢,而我表哥又黎左,
可以同我解悶,也不錯!!哈哈~~