美好的回憶永遠都是留在心裡,永不忘記~~
              如果我的身邊有個多啦A做夢就好了(..@ ~ @..) m 
                                                   by 小敏 ^~^ m  ... *("^~^")*m
 
                         

 

 
 
                       
 
Mandy1126
暱稱: ~ 小敏..//*
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重新啟動!
又病啦~
今日超忙...
勁期待旅行~ ~
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(!S.H.E!)
-#周曉涵#-
...#飛輪海#...
Mandy
o("^SHOW^")-o-o
"^王子^"
^_李準基_^
`蔣雅文~>M_M<`
~ J 容祖兒 O``
~ ^周麗淇^ ~``
~^棒棒堂^~
阿娓...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 44
今日人氣: 7
累積人氣: 5800
站內搜尋
2008 年 3 月 5 日  星期三  


2008-03-05 無奈
分類: 老豆TT

今日放學到屋企樓下的時候,我見到老豆公司的貨櫃車,開頭我以為係我眼花睇錯,原來唔係我睇錯,係真!!

經過的時候,我見車裡面沒有人,我估佢一定係在屋企,這時,我有種不詳預兆,如果比起以前我一定唔會有這種感覺,仲會好開心!!

但而家就唔同.唔係因為送貨經過.....咁簡單,而係"$"!!

我返到屋企見到佢,佢係自己的抽屜搵0野,應該係同D信有關,不過咁都算!!沒有搵我同細佬,阿媽D 0野,沒有偷$.

而阿媽返黎的時候,面色唔多好,佢造比我聽,老豆問佢借$,佢都唔想借,佢有十萬個唔願意,借得$比佢就一去沒有回頭,但......

剛剛收到一個好恐怖的電話,有個粗聱粗氣的男人,佢姓何,話搵我老豆,叫我同老豆講佢搵佢,好恐怖的是,佢問我係唔係佢個女,

係唔係住xx樓,我突然有種感覺覺得佢究竟係唔係(大耳lon)呢?我好希望,好希望唔係,係我的錯覺!!

不過我好驚佢會搵上門,如何係的話我都唔知點算?只好希望唔係真!

估唔到不詳預兆真是靈驗了,唉......

我穾然間又唔知點算好?

唉......

我又想,點解這些要而家發生,遲D唔得咩?

我突然覺得好想有工做,而且可以搵到唔$的工就好la~~

不過而家係沒有可能在我身上發生.

希望老豆的問題可以早日解決,不是的話我同阿媽都覺得好困擾,

我同老豆的關係沒有好轉之餘,還更加惡化!!

好煩呀!!!!!!!

 

 

發表時間:2008-03-05 02:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 Mandy1126 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]