唔開心的事一波未平一波又起~~
好唔開心,好唔開心,好唔開心!!!
昨晚,受到一個終極大剌激,就係我一直好想0既事終於知道,大受打擊!!!
我見阿媽的眼睛是紅紅的,想哭的樣子,但是沒有哭出來......
老豆竟然欠人唔知$XXXXX還是$xxxxx,可能要申請xx!!(係好有可能!!)
如果係咁,希望佢能把握這機會改過自身.
就算對我0地有D影響,但如果老豆能改過自身.
我一樣會好開心!!
唔再討厭佢......
如果老豆可以回復到以前我小時侯的時候就好了!!