美好的回憶永遠都是留在心裡,永不忘記~~
              如果我的身邊有個多啦A做夢就好了(..@ ~ @..) m 
                                                   by 小敏 ^~^ m  ... *("^~^")*m
 
                         

 

 
 
                       
 
Mandy1126
暱稱: ~ 小敏..//*
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
重新啟動!
又病啦~
今日超忙...
勁期待旅行~ ~
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(!S.H.E!)
-#周曉涵#-
...#飛輪海#...
Mandy
o("^SHOW^")-o-o
"^王子^"
^_李準基_^
`蔣雅文~>M_M<`
~ J 容祖兒 O``
~ ^周麗淇^ ~``
~^棒棒堂^~
阿娓...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 44
今日人氣: 11
累積人氣: 5804
站內搜尋
2008 年 3 月 6 日  星期四  


2008-03-06 無奈
分類: 老豆TT

唔開心的事一波未平一波又起~~

好唔開心,好唔開心,好唔開心!!!

昨晚,受到一個終極大剌激,就係我一直好想0既事終於知道,大受打擊!!!

我見阿媽的眼睛是紅紅的,想哭的樣子,但是沒有哭出來......

老豆竟然欠人唔知$XXXXX還是$xxxxx,可能要申請xx!!(係好有可能!!)

如果係咁,希望佢能把握這機會改過自身.

就算對我0地有D影響,但如果老豆能改過自身.

我一樣會好開心!!

唔再討厭佢......

如果老豆可以回復到以前我小時侯的時候就好了!!

發表時間:2008-03-06 04:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 






訪客留言 (返回 Mandy1126 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]