美好的回憶永遠都是留在心裡,永不忘記~~
              如果我的身邊有個多啦A做夢就好了(..@ ~ @..) m 
                                                   by 小敏 ^~^ m  ... *("^~^")*m
 
                         

 

 
 
                       
 
Mandy1126
暱稱: ~ 小敏..//*
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重新啟動!
又病啦~
今日超忙...
勁期待旅行~ ~
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(!S.H.E!)
-#周曉涵#-
...#飛輪海#...
Mandy
o("^SHOW^")-o-o
"^王子^"
^_李準基_^
`蔣雅文~>M_M<`
~ J 容祖兒 O``
~ ^周麗淇^ ~``
~^棒棒堂^~
阿娓...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 44
今日人氣: 5
累積人氣: 5815
站內搜尋
2008 年 3 月 7 日  星期五  


2008-03-07
分類: 老豆TT

0岩0岩追數佬又打算來,又係姓何個個,咁佢打來問我老豆係唔係到,我話佢返0左工,

佢又問我係唔係佢個女,又問我屋企地址係唔係xx樓xxxx室,宜家我好驚呀!!!

好驚佢會搵上門,到時我唔知點算??

我宜家驚到手震!!

好想喊!!係驚到想喊......

係老豆佢問人借$,點解要累埋我同細佬.阿媽???

點解?點解呀?又唔係我0地問人借$,係老豆自己問人借$,

點解要連累埋我0地wo~~

嗚......嗚......(正在哭中......)

我真係好驚!!而家我一個係屋企,仲驚!!!!!

好無安全感......

發表時間:2008-03-07 02:57 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 Mandy1126 的日誌)


shelly8910 於 2008-03-07 04:54 PM 發表:
cM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]