0岩0岩追數佬又打算來,又係姓何個個,咁佢打來問我老豆係唔係到,我話佢返0左工,
佢又問我係唔係佢個女,又問我屋企地址係唔係xx樓xxxx室,宜家我好驚呀!!!
好驚佢會搵上門,到時我唔知點算??
我宜家驚到手震!!
好想喊!!係驚到想喊......
係老豆佢問人借$,點解要累埋我同細佬.阿媽???
點解?點解呀?又唔係我0地問人借$,係老豆自己問人借$,
點解要連累埋我0地wo~~
嗚......嗚......(正在哭中......)
我真係好驚!!而家我一個係屋企,仲驚!!!!!
好無安全感......