美好的回憶永遠都是留在心裡,永不忘記~~
              如果我的身邊有個多啦A做夢就好了(..@ ~ @..) m 
                                                   by 小敏 ^~^ m  ... *("^~^")*m
 
                         

 

 
 
                       
 
Mandy1126
暱稱: ~ 小敏..//*
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重新啟動!
又病啦~
今日超忙...
勁期待旅行~ ~
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(!S.H.E!)
-#周曉涵#-
...#飛輪海#...
Mandy
o("^SHOW^")-o-o
"^王子^"
^_李準基_^
`蔣雅文~>M_M<`
~ J 容祖兒 O``
~ ^周麗淇^ ~``
~^棒棒堂^~
阿娓...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 44
今日人氣: 12
累積人氣: 5805
站內搜尋
2008 年 3 月 14 日  星期五  


2008-03-14 鬱悶
分類: 老豆TT

原本前幾日,阿媽同老豆好似好返D,但今日又衰過,表面上沒有吵大罵,但是......

阿媽好似唔多睬佢!!

今日老豆中午搵阿媽,佢諗住阿媽費事要佢等咁耐,就開車開快D

點知就被抄牌,罰$320,仲要係佢要阿媽比,

阿媽當然好生氣la~~

佢而家覺得自己係老豆的提款,我都有同感~~

今晚食飯的時候,我0岩0岩同個fd講緊電話,聽唔到老豆同阿媽講咩?

我收線之後只聽到阿媽0係我隔離講,[D懶賭0既...]唔知話佢煩之類0既0野!!

好清楚見到佢係好唔開心,一食完飯就返房瞓......

發表時間:2008-03-14 11:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 Mandy1126 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]