原本前幾日,阿媽同老豆好似好返D,但今日又衰過,表面上沒有吵大罵,但是......
阿媽好似唔多睬佢!!
今日老豆中午搵阿媽,佢諗住阿媽費事要佢等咁耐,就開車開快D
點知就被抄牌,罰$320,仲要係佢要阿媽比,
阿媽當然好生氣la~~
佢而家覺得自己係老豆的提款,我都有同感~~
今晚食飯的時候,我0岩0岩同個fd講緊電話,聽唔到老豆同阿媽講咩?
我收線之後只聽到阿媽0係我隔離講,[D懶賭0既...]唔知話佢煩之類0既0野!!
好清楚見到佢係好唔開心,一食完飯就返房瞓......