| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
媽媽真的哭了...... |
|
沈晚,食完飯,阿媽同老豆入左間房,唔知佢0地咩?
我都唔知道老豆0係間房到唔知佢同阿媽講過D咩或者做過咩?
佢0地0係間房0既時間我諗係大約5-10分鐘!!
但阿媽出黎的時候好似好唔開心,雖然佢無講0野,但睇佢0既表情.行為就知!
我諗今次老豆應該無問阿媽攞$掛?
沈晚當我想入間房的時候,我以為佢瞓0左,點只佢好似好無奈咁坐係張椅子到.
佢則背住我,雖然我看不清楚佢0既眼睛係唔係喊,但睇佢的鼻子係紅紅的,
當細佬去完厠所出黎,阿媽就去厠所,仲好似唔想比我0地見到佢個樣咁!
我就知道,佢真的哭了......我同細佬0係個廳到,聽到嘔吐聲,佢嘔呀!
我真係有D擔心佢!!
最衰都係老豆,如果唔係佢,阿媽就唔洗做0野做得咁辛苦,弄到阿媽愈來愈瘦!
就唔洗令到阿媽成日咁唔開心,成日令佢生氣,
仲喊埋tim!老豆害得阿媽都夠多!
你幾時先願意停手!!你呢個罪魁禍首!!
如果你再傷害阿媽,我實唔會放過,唔會願諒你!!
|
|
|
|
|
Sship 於 2008-03-17 11:00 AM 發表:
你媽媽好慘.. 你爸爸好衰..sor甘話你屋企人... sor 女人受到傷害好大件事T^T
|
|