美好的回憶永遠都是留在心裡,永不忘記~~
              如果我的身邊有個多啦A做夢就好了(..@ ~ @..) m 
                                                   by 小敏 ^~^ m  ... *("^~^")*m
 
                         

 

 
 
                       
 
Mandy1126
暱稱: ~ 小敏..//*
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重新啟動!
又病啦~
今日超忙...
勁期待旅行~ ~
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(!S.H.E!)
-#周曉涵#-
...#飛輪海#...
Mandy
o("^SHOW^")-o-o
"^王子^"
^_李準基_^
`蔣雅文~>M_M<`
~ J 容祖兒 O``
~ ^周麗淇^ ~``
~^棒棒堂^~
阿娓...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 44
今日人氣: 20
累積人氣: 5842
站內搜尋
2008 年 3 月 16 日  星期日  


媽媽真的哭了......
分類: 老豆TT

沈晚,食完飯,阿媽同老豆入左間房,唔知佢0地咩?

我都唔知道老豆0係間房到唔知佢同阿媽講過D咩或者做過咩?

佢0地0係間房0既時間我諗係大約5-10分鐘!!

但阿媽出黎的時候好似好唔開心,雖然佢無講0野,但睇佢0既表情.行為就知!

我諗今次老豆應該無問阿媽攞$掛?

沈晚當我想入間房的時候,我以為佢瞓0左,點只佢好似好無奈咁坐係張椅子到.

佢則背住我,雖然我看不清楚佢0既眼睛係唔係喊,但睇佢的鼻子係紅紅的,

當細佬去完厠所出黎,阿媽就去厠所,仲好似唔想比我0地見到佢個樣咁!

我就知道,佢真的哭了......我同細佬0係個廳到,聽到嘔吐聲,佢嘔呀!

我真係有D擔心佢!!

最衰都係老豆,如果唔係佢,阿媽就唔洗做0野做得咁辛苦,弄到阿媽愈來愈瘦!

就唔洗令到阿媽成日咁唔開心,成日令佢生氣,

仲喊埋tim!老豆害得阿媽都夠多!

你幾時先願意停手!!你呢個罪魁禍首!!

如果你再傷害阿媽,我實唔會放過,唔會願諒你!!

 

 

 

發表時間:2008-03-16 11:24 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 Mandy1126 的日誌)


Sship 於 2008-03-17 11:00 AM 發表:
你媽媽好慘..
你爸爸好衰..sor甘話你屋企人...
sor
女人受到傷害好大件事T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]