美好的回憶永遠都是留在心裡,永不忘記~~
              如果我的身邊有個多啦A做夢就好了(..@ ~ @..) m 
                                                   by 小敏 ^~^ m  ... *("^~^")*m
 
                         

 

 
 
                       
 
Mandy1126
暱稱: ~ 小敏..//*
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重新啟動!
又病啦~
今日超忙...
勁期待旅行~ ~
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(!S.H.E!)
-#周曉涵#-
...#飛輪海#...
Mandy
o("^SHOW^")-o-o
"^王子^"
^_李準基_^
`蔣雅文~>M_M<`
~ J 容祖兒 O``
~ ^周麗淇^ ~``
~^棒棒堂^~
阿娓...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 44
今日人氣: 16
累積人氣: 5809
站內搜尋
2008 年 3 月 17 日  星期一  


2008-03-17 鬱悶
分類: 老豆TT

由前日0個晚開始,佢0地又再次爆發冷戰!

而我又夾0係佢0地兩個中間,一點也不好受......

我個人0既立場黎睇,當然支持阿媽0個邊la!但是......

沈日落街食飯,在途中佢0地仍然係一句說話都無講!

而且佢0地行0既距離相隔1米,我見到佢0地咁,我都好唔開心,

突然有種好想喊0既感覺~~

但係0係呢個時候喊,好樣衰嫁wo!所以都係忍住唔喊,幸好忍到唔喊!!

在呢個時候我只好在佢0地兩個中間!!

我覺得老豆真是好蠢!(我都唔想咁話佢,始終係我老豆!)

但是,係佢令阿媽咁生氣,但係佢竟然不斷哄佢講0野,但係佢都唔想講!佢係唔係傻嫁!

問了一句唔應就算la,唔好再問,但係佢仲哄講0野,真係唔生氣就奇la~~

佢根本就0係到火上加油!我都被佢激死la~~

佢自己問人0野,哄人講0野,人0地唔應,自己又(敏)[生氣]!!我都唔知佢為咩?

阿媽都算勁lor~

忍0左佢禁耐,仲可以無向佢大聲發脾氣,

不過,如果佢發脾氣同老豆吵架,我同細佬就慘lor~~

到時真是唔知點?咁我寧願冷戰好過......

究竟佢0地幾先好返呢?老豆又幾時先生性呢??

好想知!不過想急都急唔黎.

我始終都係細路女,大人0既0野,我都係幫咩忙!為有順其自然la......

發表時間:2008-03-17 05:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 Mandy1126 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]