由前日0個晚開始,佢0地又再次爆發冷戰!
而我又夾0係佢0地兩個中間,一點也不好受......
我個人0既立場黎睇,當然支持阿媽0個邊la!但是......
沈日落街食飯,在途中佢0地仍然係一句說話都無講!
而且佢0地行0既距離相隔1米,我見到佢0地咁,我都好唔開心,
突然有種好想喊0既感覺~~
但係0係呢個時候喊,好樣衰嫁wo!所以都係忍住唔喊,幸好忍到唔喊!!
在呢個時候我只好在佢0地兩個中間!!
我覺得老豆真是好蠢!(我都唔想咁話佢,始終係我老豆!)
但是,係佢令阿媽咁生氣,但係佢竟然不斷哄佢講0野,但係佢都唔想講!佢係唔係傻嫁!
問了一句唔應就算la,唔好再問,但係佢仲哄講0野,真係唔生氣就奇la~~
佢根本就0係到火上加油!我都被佢激死la~~
佢自己問人0野,哄人講0野,人0地唔應,自己又(敏)[生氣]!!我都唔知佢為咩?
阿媽都算勁lor~
忍0左佢禁耐,仲可以無向佢大聲發脾氣,
不過,如果佢發脾氣同老豆吵架,我同細佬就慘lor~~
到時真是唔知點?咁我寧願冷戰好過......
究竟佢0地幾先好返呢?老豆又幾時先生性呢??
好想知!不過想急都急唔黎.
我始終都係細路女,大人0既0野,我都係幫咩忙!為有順其自然la......