呢幾日我都無用電腦,所以都無寫blog!!
呢幾日我都好似好唔得閒咁!!
要幫手照顧我0個姪女,照顧佢都幾慘!!
佢都幾頑皮,成日要食呢樣,食0個樣,佢個胃真大!!
佢又懶成日扮哂0野!!真是......唉......