美好的回憶永遠都是留在心裡,永不忘記~~
              如果我的身邊有個多啦A做夢就好了(..@ ~ @..) m 
                                                   by 小敏 ^~^ m  ... *("^~^")*m
 
                         

 

 
 
                       
 
Mandy1126
暱稱: ~ 小敏..//*
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重新啟動!
又病啦~
今日超忙...
勁期待旅行~ ~
2010-03-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(!S.H.E!)
-#周曉涵#-
...#飛輪海#...
Mandy
o("^SHOW^")-o-o
"^王子^"
^_李準基_^
`蔣雅文~>M_M<`
~ J 容祖兒 O``
~ ^周麗淇^ ~``
~^棒棒堂^~
阿娓...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 44
今日人氣: 0
累積人氣: 5810
站內搜尋
2008 年 6 月 8 日  星期日  


唔知點解? 疑惑
分類: 老豆TT

今日阿媽同老豆講返0野.

本來我應該開心先係,但是,我今日突然好似好僧佢,好生氣!

唔想正視望佢!唔係因為阿媽同佢講返0野,係今朝10:30佢去0左出去,

佢話去買報紙,但是佢去了一個小時先返黎,令我好懷疑佢,

懷疑佢又去賭馬,我估有9成都係!放在心到好唔舒服,最後,我都忍不住去問佢,

雖然佢否認,但是佢的舉動已經話比我聽,我想知的答案,就在這時候,我心情極差!!

還很燥!!我控制不了自己的情緒,我心其實想勸佢,但又怕大聲罵我,怕佢發脾氣,最終都講出口!

表面我好討厭佢,但心裡又唔係咁,係擔心佢,唔想睇住佢死!!但勸佢又唔聽,我都唔知佢想點!?

我都唔知可以點?好煩!!我想,佢世上最(ma)煩的老豆!!

而我又無0野可以發洩所以今日我好燥!!想哭又哭不出......

不過算啦!!我現在已經好返好多!!我現在都係唔好理會咁多,太擺上心,我想,會好一點.

唔係0既話,我好快會瘋!!

發表時間:2008-06-08 05:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 Mandy1126 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]