今日阿媽同老豆講返0野.
本來我應該開心先係,但是,我今日突然好似好僧佢,好生氣!
唔想正視望佢!唔係因為阿媽同佢講返0野,係今朝10:30佢去0左出去,
佢話去買報紙,但是佢去了一個小時先返黎,令我好懷疑佢,
懷疑佢又去賭馬,我估有9成都係!放在心到好唔舒服,最後,我都忍不住去問佢,
雖然佢否認,但是佢的舉動已經話比我聽,我想知的答案,就在這時候,我心情極差!!
還很燥!!我控制不了自己的情緒,我心其實想勸佢,但又怕大聲罵我,怕佢發脾氣,最終都講出口!
表面我好討厭佢,但心裡又唔係咁,係擔心佢,唔想睇住佢死!!但勸佢又唔聽,我都唔知佢想點!?
我都唔知可以點?好煩!!我想,佢世上最(ma)煩的老豆!!
而我又無0野可以發洩所以今日我好燥!!想哭又哭不出......
不過算啦!!我現在已經好返好多!!我現在都係唔好理會咁多,太擺上心,我想,會好一點.
唔係0既話,我好快會瘋!!