看完要榴槤呀﹗﹗

     老公好愛你:)))

        

Mandy121
暱稱: 蚊蚊
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-23
2007-09-21
同老公豬的第2,3天
開心死
2007-06-25
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 60
今日人氣: 6
累積人氣: 3569
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

         

2005 年 12 月 18 日  星期日   晴天
                
帶給我開心的有誰呢???

給我有快樂的人係邊個?我都唔知呀.欣欣係掛,慧慧係掛,劍劍係掛...其實係邊個我都唔知.但帶給我有憎恨的人,我就知道啦.佢係邊個,有d人應該知道係誰.我唔會好似慧慧咁為左避開過個人而轉校的.為佢影響自己的生活and前途嫁.佢自己轉校唔好咩.點解要我們為左避佢而轉校呀.轉過個都傻的.

刊登時間︰2005-12-18 07:38 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                  



訪客留言 (返回 Mandy121 的日誌)


慧慧~~ 於 2005-12-21 12:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-12-21 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀劍→劍劍 於 2005-12-20 03:44 PM 發表:
姐姐吹水...你係有xanga..=-=kaka我係咪好聰明呢....
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有嫁.不過唔識用,所以冇用過,也冇整過.我都知你聰明嫁啦.不過我唔記得左我個xanga個密碼啦.
Posted at 2005-12-20 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



慧慧~~ 於 2005-12-20 11:00 AM 發表:
我5會轉校嫁啦...我會劉係pbss陪你~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝呀.其實你留係pbss都唔知係咪為左tb姐.不過都好多謝你留係到唔轉校啦.*嘻嘻*
Posted at 2005-12-20 06:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀劍→劍劍 於 2005-12-19 05:04 PM 發表:
kaka..^++++++^留個言give you !!
給我有快樂的人係邊個?唔駛係身邊一班GD啦 ....
but包唔包括我𠺢..haha....=-=我留言比你...你都要去xanga留言比我呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁給我快樂的人一定係有你啦!!劍劍
不過xanga唔係都要過個人有xanga先可以留言的嗎?如果唔係的話就話可以留言姐.
Posted at 2005-12-20 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]