老公好愛你:)))
今日番學哈哈哈,,我係第3粒人呀 英文,,,悶到嘔血 中文,,,又聽佢講無聊野LU 物理,,,成組一齊訓^^除左裕記之外 午膳,,,同老公傾電話...呵呵,,, d人衰到偷聽囉...好無奈 : | 歷史,,,好好笑囉﹗﹗ 經公,,,無聊到死 番屋企換33,then出去 同小筒去左cwb 好耶,,行街街 then7點番hm 7點45先番到屋企 then同老公傾電話>3< 老公豬我好好好愛你呀﹗﹗
刊登時間︰2007-09-22 12:01 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]