| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|
2006 年 9 月 20 日 星期三  | |
死人曹sir |
今日唉•••今日•••
今日家姐冇煮麵so我比左半個麵包
一起行番學校><
第一堂默書,,
唔識默呀死啦”33”
第2堂悶到嘔,
比曹sir罰有19個人呀﹗﹗
嘩哈哈哈•••
上英文無無聊聊咁過左:)
食飯lu*︼.︶*
媽媽煮d飯飯好好食啊XD
之後唔屎上PE堂
去左禮堂聽講座#~#
個人個樣好似夏雨
佢個面好搞笑呀
笑死我XDDDD
佢個女女好可愛^^
幾分鐘睇曬成本書呀
嘩•••超快
聽完就放學...
去左開會
原來都幾好玩嫁﹗!
之後5:00放學
同安琪一起行番屋企...
屋企未有人
so睇電視...
睇睇下訓左教
魚恩打來唔知佢講咩
收線•••
訓••••••
起身玩電腦}_{
|
|
刊登時間︰2006-09-20 09:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|