| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 20 日 星期六  | |
大家我回家啦!  |
我回家啦!今日好大雨呀.我回家時都很大呀.今日真係好累啦.
好啦.唔講啦.今日冇野好講.再見啦.

|
|
刊登時間︰2005-08-20 10:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
hing 於 2005-08-21 09:22 PM 發表:
|
網主回覆
多謝. Posted at 2005-08-21 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
karry 於 2005-08-21 07:53 PM 發表:
Mandy,你個日記好Q!!!
|
網主回覆
係呀.嘉希多D來啦! Posted at 2005-08-24 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hing 於 2005-08-21 12:43 AM 發表:
|
網主回覆
哈哈•﹏• Posted at 2005-08-21 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|