| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 10 月 4 日 星期四  |
| 2007-10-04 |
@ v @6點4起身"
6點10走人`7點2先上車囉`
見到macy`(小學)
去到順利7點5`去7-11搵suki.f
上番學校`...傾計about暴牙`屌`煩到9咁`=vvv="
reading period`*悶`個個係咁溫maths個quiz`
miz曹都比我地溫書``好人左`XD
到了maths堂=]
mr.lin lin比我地整到超嬲`因為我地阻左quiz個d時間`..*
做完個quiz了`...***
好快落堂了=]
recess-----------
eng堂=]對vb`悶囉`
悶死了`-vvvv-"
recess______
mus`=]mr.yau`叫我地開個個cheap cheap program`成日都hand機既`?!
完了`走人`tl`整cornxxx
lunch`食完
完lunch`
上番he rm`..整個d cornxxx
勁容易囉`低能
10/10`拎晒黎飲`呵呵=]
下次整d難d喎`miz lui話
落堂`=]週會2b班房`
好低能囉`屌`fuck`!!!
放學`走人囉d人`
同cindy-suki.f係2b度睇`yes!`超h0笑`ha
then落去睇volley`
見到暴牙`c0llect skin喇`sh!t
5點幾走人`..
6點幾番到屋企`又比亞媽話`
又唔比我傾電話`白痴+低能
|
| 刊登時間:2007-10-04 09:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|