cursorshelp
我只為愛而生``=V="
歡迎`!!歡迎`!!熱烈歡迎=V="
我既要求就係叫你留個Cm姐`
EaSy jOb +__*
JuSt dO iT ^^V"
Mandy_Lai
暱稱: LAZYMAN=[[]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-11-26
2007-11-19
2007-11-11
2007-10-20
2007-10-17
文章分類
全部 (206)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
好得意的巫毒娃娃
CODE: [url=###][Copy to clipboard][/url]
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 162
今日人氣: 27
累積人氣: 1672
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19

-vv-近黎睇左東京xx 我的母親父親`

都ok悶`*又唔係好覺感人姐`maybe我係冷血的=]

同sharon*同邱珊一齊去apm睇-呵=]

係藍田食左野*

sharon可以見到你好開心亞`-vvv-"

睇睇下戲`坐我接近的那個男仔*他是低能的=]

咩都笑*then再cry`(what"s the fuck?!)

超無奈的對他@v@?!

睇完4點幾`*行行行

then李生打黎問我係邊`我話係apm=]

點知佢又話係-vvv-"上左黎搵我*

無奈了=]比佢搵到我`係咁啤住我

我係度say個hi*走人

我真的走了=]點知佢打黎問點解唔理我

我話:{點解要理你呢*哥哥?!}

6點幾番到屋企`嘻=]

 

刊登時間:2007-11-19 08:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Mandy_Lai 的日誌)


tszying804 於 2007-11-20 06:40 PM 發表:
嘩....想起"東京"某一段.....可怕.= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]