兄弟!? 兄弟!? 兄弟係我心目中係冇可取替...就係因為兄弟,我先有美好既中學回憶但宜家... 兄弟一個一個咁走... 唉...真係痛恨依個教育制度...都唔知教d咩...搞到我d兄弟走曬 不過有樣野就算人走左但果樣野依然會係到... 果樣野就係我地既 回憶 宜家野...做兄弟唔洗講,在心中,大家明既=] 真係好唔捨走左既兄弟...由其是馬少...睇到佢臨上機果陣個樣...真係好多感觸/_\ 點都好啦...+油呀all兄弟=]... "爭番一口氣男子組靠你=]"