Mandy
ManlvPan
暱稱: Mandy
性別: 女
國家: 澳門
« October 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-04-07
如果做一個好的女朋友...
2009-12-19
2009-11-03
2009-09-30
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 180
今日人氣: 5
累積人氣: 6405
2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


如果做一個好的女朋友(男朋友) 分類: 未分類
如果個男仔中意你,你做到幾衰佢都話你好啦.

如果佢唔中意你,你點好佢都睇唔順眼.

當然第一一定要得佢中意啦.

就要男同女都對大家好,咁大家都有付出先至係.

一個好既女朋友樣令唔令都唔緊要,

因為有內在美.最緊要就係要中意佢男朋友,

唔會當佢係玩具,點佢做觀音兵.

男仔就中意女仔聽聽話話,小鳥依人,

但係又唔可以冇晒主見,聽晒男友話.

最好就係溫柔體貼,但係又有性格.

平時好識關心男朋友,又善解人意,

到事業上又幫到佢一把,咁就正啦!

再理想d就係出得廳堂又要入得廚房,

又識做家務,做d女兒家既事,

咁樣先似一個係背後默默支持男人既女人.

男朋友唔開心,佢又會耐心聆聽,比良好意見.

最好大家情投意合,女朋友知書識禮,

又大方得體,咁拖住佢都有面.

大家可以好好傾,真係紅顏知己.

最後,就係有善良既心,有時候嗲聲嗲氣,

男仔先覺得自己似番個男仔.

如果又令就完美情人喇!

不過唔會有咁好既女仔,其實愛惜對方,肯為段感情付出已經係個稱職既女朋友.

唔使下下就晒個男仔,為佢改變,做跟得女友就唔好啦.

最好就大家都愛對方先幸福.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

懂得尊重對方,關懷對方,

愛護對方!

佢開心的時候你要比佢更開心,

佢唔開心既時候你要表示擔心,

佢發脾氣既時候你要哄佢,

佢遇到唔開心或氣憤既時候,

用心去聽佢說話,而唔係不斷比意見,而你更加要加以支持!

給與自由!亦要喺適當既時候加以緊張!

總之比佢覺得你無時無刻都係愛佢,竉佢,你個心入面只有佢!

咁應該算係一個好好既男朋友!



--------------
女仔永遠要做咁多野先俾人應為係一個100%女朋友
而男仔只係得短短GA幾行字....唔怪得我永遠都做唔到一個100%女朋友LA!
發表時間:2010-02-06 06:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ManlvPan 的日誌)


x_by_z 於 2010-02-11 03:38 AM 發表:
都唔明點解女仔一定要係付出最多個個..
唔可以調轉咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChungKitI29 於 2010-02-07 01:34 PM 發表:
GD...中意最尾果2句...
不過我而家為左佢學煮送
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



terry90123 於 2010-02-07 01:07 AM 發表:
你想表達d咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cim91 於 2010-02-06 11:50 PM 發表:
讚!!讚!!讚!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bowl 於 2010-02-06 07:50 PM 發表:
最尾戈2行! 超認同!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]