笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2006 年 5 月 7 日  星期日 晴天
好好聽呀!!送比我的好朋友聽啦~kaka!! 開心

理想情人~
穿上洋裝看著手錶曖昧讓人受盡委屈
時間快到心碰碰的跳
和你的第一次約會來臨了
金色的陽光灑滿人行道
換了新唇膏把頭髮弄好
要你看到我的好
喜歡看你走路充滿自信
說話時候你的專注眼神
溫柔的表情笑容裡的天真
我相信找不到有比你更好的人
你心裡理想情人是幾分
是否也會有我的份
好想知道你的100分
會給怎樣的人
親愛的你不要再陌生
增加我戲份
我想問親愛的你把感情升等
朋友變成情人
可不可以告訴我標準
不要讓我一直等
聽著那時間滴答的走
對街的你在點頭
好像一個夢漸漸走到我前頭
好想知道你的100分
會給怎樣的人
親愛的你不要再陌生
增加我戲份
我想問親愛的你把感情升等
朋友變成情人
可不可以告訴我標準
不要讓我一直等

曖昧
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣

只能陪你到這裡 畢竟有些事不可以
超過了友情 還不到愛情
遠方就要下雨的風景

到底該不該哭泣 想太多是我還是你
我很不服氣 也開始懷疑
眼前的人 是不是同一個 真實的你

*曖昧讓人受盡委屈
 找不到相愛的證據
 何時該前進 何時該放棄
 連擁抱都沒有勇氣

 曖昧讓人變得貪心
 直到等待失去意義
 無奈我和你 寫不出結局
 放遺憾的美麗 停在這裡*
 
好愛她好想他
天應該亮了
你應該睡了
守一整夜的
應該走了
 你應該哭了
應該醒了
一整夜的我該死心了
我們都沒有錯
只是
上同一個
只怪
是獨自佔有
非要拼得你死我活
 好
她好她再這樣下去
我只會更牽掛
到最後我們還是改變不了 ho
祝福她擁有
所有的有情人終成眷屬啊
你給過的美好
留在沒有人到得了的地方
看你微笑
 天應該亮了你應該睡了
守一整夜的
應該走了
(天怎黛亮了我無法睡呢...怎能放手)
 你應該哭了
應該醒了
一整夜的我該死心了
(我怎黛哭了你不該忘了…太過折磨)
 我們都沒有錯
只是
上同一個
只怪
是獨自佔有
非要拼得你死我活
她好她再這樣下去
我只會更牽掛
(好
她好她再這樣下去也不是個辦法)0
到最後我們還是改變不了 ho
祝福她擁有
所有的有情人終成眷屬啊
所有的美好
留在沒人到得了
試著把你慢慢遺忘
(如何把你慢慢忘掉)
我好
她我好
她我
再這樣下去
我只會更牽掛
到最後我們還是改變不了 ho
祝福她擁有
所有的有情人終成眷屬啊
你給過的美好
留在沒有人到得了的地方
看你微笑
她好她再這樣下去
我只會更牽掛
到最後我們還是改變不了 ho
祝福她擁有
所有的有情人終成眷屬啊
所有的美好
留在沒人到得了
試著把你慢慢忘掉


 

刊登時間︰2006-05-07 11:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 5 月 6 日  星期六 晴天
個頭好痛!!同好暈呀!!仲好似有冷又熱咁呀!!死啦!!唔同發燒!>.< 不安

昨日好晚先訓呀!!
因為個我昨日整電腦個時
del左野呀!!之後怕開唔到
電腦所以把我d相send左比人~
因為我整唔到d相入碟呀!!
一整就兩點幾啦~今日早上一起身~
個頭有d暈!!個時到十一點幾啦~
之後就刷牙洗面啦~突然電話
響我姑姐問我地去唔去飲茶!!
佢好小放假咁早起身呀!!
之後我話佢聽我剛剛起身~
佢話下~唔係掛仲晏過我!!
之後我就食左小小野~就同阿女麻
出門口啦~本身約左阿如上去我到~
但我要去入茶~但佢之後都有一齊去~
但冇去飲~但我姑姐同我女麻都問佢
去唔去但佢都係話唔去~咁算啦~
之後佢話佢想行下~之後叫我飲完茶call
佢!!唉!!我阿女麻話我聽我件衫弄髒左呀!
之後我叫我姑姐陪我買過年衫~
我唔鍾意著住件弄髒左的衫~之後買左件
衫我覺得件衫好好睇呀!!kaka~之後先去飲
茶~去到我地就叫左d野食先啦~
諗全月叔佢好快落來啦~點知!!
等左半個幾鐘先到~唉~姑姐住對面海都到啦~
但阿叔佢就係住這都遲到~唉!!真係搞笑~
之後我我坐左陣就打比阿如啦~
之後我地就一齊走啦~我地約左阿sa係太子
等!!之後我地一齊返教會啦~
返到去就開始啦~但我地想去洗手間先~
之後我地好快就去洗手間!!
今日我係咁答問題呀!!>.<
唔知做咩個頭好痛呀!!仲好熱呀!!
但我隻手又好冷呀!!之後我個電話冇啦啦
響~我起身行去拎電話個時個頭好暈呀!!
好似就來扑咁呀!!唔舒服呀!!>.<
都唔知係唔係發燒呀!!完左之後坐左陣~
同朱生玩左陣傾陣計!!我就扒左係桌上一陣~
好D但都係仲痛~之後返屋企就洗白白啦~
之後就食飯啦~唔知係唔係唔舒服呢!!
所以咩都唔想食呀!!
但點都要食小小先可以食藥!!
食完飯就食藥啦~之後我姑姐幫我按摩
頭佢話我個頭好實呀!!之後佢幫我按個時
個頭超痛呀!!眼水都流呀!!
之後就上床訓啦~訓到現在就醒左啦~
因為太熱啦~之後開左冷氣~
好左D啦~因為我唔想明天
打琉遍所以都係今日打好D~
唔係訓唔著呀!!就係咁啦~
我都係早D訓啦~現在成身都累呀!!
頭仲有D痛呀!!
P.S希望明天冇事啦!!
>.<

 

刊登時間︰2006-05-06 10:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]