|
昨日好晚先訓呀!!
因為睇影片!!哈哈!!
好好睇呀!!今日八點幾起左身!
因為再訓過!!訓到十點幾!!
我就起身啦!!好似有D唔舒服!!之後就玩電腦~
一路等阿SA來!!佢話來來左好耐都未到!!
激死我啦~!之後我就去搵光光拎野!
我問佢借碟比我睇!!KAKA!!
返左屋企自己整左D野食!!
食完阿SA都未來!!真係比佢激死呀!!
佢病左呀!!仲係咁咳~都唔知會唔會
傳染比我呀!!你知我好易痛嫁啦!!
死啦!!唉!!佢上到來我地一齊睇左陣
影片~之後我就去左學琴啦~
阿SA又話一齊去呀!!咁佢就一齊去啦~
今日MISS話我叫我練多D練習曲~
個D好難練呀!!=.=唔係好想練添!!
但MISS話你唔練就考唔到五級嫁啦!!
咁冇計啦~只好努力練啦~
學完之後我地就搭車返屋企啦~
返到去~我地就買左D野食~
返屋企食~食完佢就走啦~
之後我就洗白白啦~唔知做咩我係咁打噴嚏!
我阿女麻話可以係阿SA傳染我呀!!
我死啦~我唔可以病嫁!!我唔要要藥呀!!
唔制呀!!>.<今日兩個阿叔都來左呀!!
仲帶左BB來呀!!哈哈!!佢地好可愛呀!!
^.^我仲抱佢地呀!!KAKA!!
佢地十一點幾先走呀!!佢地走左之後
我就又玩電腦啦~睇來影片!!
KAKA!!現在打日記!!死又打噴嚏!!
唔得今日要食粒藥先好D~
好似都有D唔舒服呀!食粒打底好D~
就咁啦~我要走D訓啦~
P.S我可以學返網琴啦~阿嬸生完BB~
佢話可以教返我學琴啦!!KAKA!!好野呀!!
>.<
|