笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2006 年 5 月 5 日  星期五 陰天
有d唔舒服添!!好開心呀!!^.^ 開心

昨日好晚先訓呀!!
因為睇影片!!哈哈!!
好好睇呀!!今日八點幾起左身!
因為再訓過!!訓到十點幾!!
我就起身啦!!好似有D唔舒服!!之後就玩電腦~
一路等阿SA來!!佢話來來左好耐都未到!!
激死我啦~!之後我就去搵光光拎野!
我問佢借碟比我睇!!KAKA!!
返左屋企自己整左D野食!!
食完阿SA都未來!!真係比佢激死呀!!
佢病左呀!!仲係咁咳~都唔知會唔會
傳染比我呀!!你知我好易痛嫁啦!!
死啦!!唉!!佢上到來我地一齊睇左陣
影片~之後我就去左學琴啦~
阿SA又話一齊去呀!!咁佢就一齊去啦~
今日MISS話我叫我練多D練習曲~
個D好難練呀!!=.=唔係好想練添!!
但MISS話你唔練就考唔到五級嫁啦!!
咁冇計啦~只好努力練啦~
學完之後我地就搭車返屋企啦~
返到去~我地就買左D野食~
返屋企食~食完佢就走啦~
之後我就洗白白啦~唔知做咩我係咁打噴嚏!
我阿女麻話可以係阿SA傳染我呀!!
我死啦~我唔可以病嫁!!我唔要要藥呀!!
唔制呀!!>.<今日兩個阿叔都來左呀!!
仲帶左BB來呀!!哈哈!!佢地好可愛呀!!
^.^我仲抱佢地呀!!KAKA!!
佢地十一點幾先走呀!!佢地走左之後
我就又玩電腦啦~睇來影片!!
KAKA!!現在打日記!!死又打噴嚏!!
唔得今日要食粒藥先好D~
好似都有D唔舒服呀!食粒打底好D~
就咁啦~我要走D訓啦~
P.S我可以學返網琴啦~阿嬸生完BB~
佢話可以教返我學琴啦!!KAKA!!好野呀!!
>.<

 

刊登時間︰2006-05-05 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 5 月 4 日  星期四 陰天
好搞笑!!有d野煩緊!!>.< 開心

今日又遲到!!死啦!!
都唔知做咩鬼!!尚SIR話下星期
開始如果再遲到就收左我地的
儲物櫃!!死啦!!我同光光話!!
下星期就一定要七點出門口!!
唔係就死啦!!之後上去上普遍話!!
今日上堂個時發生左D野呀!!
阿寶鬧MISS呀!!係我班個個阿寶!!
唉!!不過成日都有嫁啦!!
之後上MATHS啦!!今日TEST呀!!
好彩都唔係好難!!KAKA!!之後上
英文堂!!死唔記得左拎字典呀!!
明明今日唔洗去搵佢!!咁樣唔帶
又要留堂呀!!定!!=.=真係衰呀!!
點知!!原來今日去外籍MISS到上堂!!
哈哈!!就係咁走得啦!!唔洗去留堂呀!!
KAKA!!太好啦!!哈哈!!伉日上中文堂好
好笑呀!!阿SIR想講話今個星期唔洗作文!!
但佢未講個時我地成班下唔好啦!!唔好作啦!
阿SIR就話!!唔洗咁急我就係想講唔洗作!!
之後我地成班係咁笑!!係咁嘩!!YAYA!!
之後就食飯啦!!未食個時我同CHRISTY
都諗今日的下午一定好好食!!但唔知點解
會咁諗!!點知!!真係好好食呀!!
哈哈!!上理科個時派卷!!死啦!!差小小添!!
唔得下次要努力D啦!!因為下次係最後一次啦!
放學之後我地就去左搵MISS去朗誦啦!!
今日投入左好多啦!!好好多啦!!
連MISS都話我地幾好呀!!哈哈!!
練完之後我就去搵光光啦!!一齊走啦!!
阿如都一齊呀!!我講左D搞笑野比佢聽!!
就係我今日同豬豬唱生日歌比阿紫聽!!
仲跳舞哈哈!!好搞笑嫁!!KAKA!!
放學之到屋企食左小小野!!之後就訓左陣!!
好累呀!!訓醒又差唔多食飯啦!!一醒左
周身都好痛呀!!唔知做咩鬼呢??
今日我FATHER來呀!!連細佬都來左呀!!
有D怕佢呀!!佢好鬼大力呀!!而且佢玩得好癲!
足都足唔住呀!!>.<係咁同我玩!!
最好笑係!!我地問佢話你個肚咁大係唔係有BB呀!!
佢話係呀!!我仲生左女呀!!比佢笑死呀!
我地問佢有冇女朋友呀!!佢話有呀!!
仲拎起個電話打比個個女仔呀!!哈哈!!
笑到肚到痛呀!!之後佢冇啦啦收左線呀!!
我地問佢做咩收線呀!!佢話唔係呀!!
我怕佢鍾意我呀!!唉!!真係比佢笑死呀!!
定佢唔到呀!!過左陣佢就走啦!!
之後我峂洗白白啦!!唔知做咩冇啦啦!!
好冇心情呀!!仲覺得好煩呀!!唉!!
真係呀!!煩死人啦!!日日係咁做!!
好彩有三日假放咋!!kaka!!
我訓啦!!累呀!!
唉呀!!有d唔舒服好似懿感冒添!!死啦!!
>.<

 

刊登時間︰2006-05-04 11:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]