|
今日八點幾起左身睇書~
因為熱所以我就開左一陣冷氣~
過左十幾分鐘就關左佢啦~
唔係就比人話嫁啦~
之後就起身食早餐啦~
之後就開始我未做的功課啦~
好多都未做過呀~做都未做過呀~
做左一陣~之後阿sa打比我~
佢話上來我屋企~
之後我就食下午先啦~
因為阿女麻同姑媽要出去睇醫生~
之後阿sa上來啦~我地玩左陣電腦~
之後就去學琴啦~
今日學琴miss話我拉個首比賽歌~
拉得好左呀~因為遲d琴行會搞音樂會~
我要表演三首歌~其中一首就係比賽
個首歌啦~其實個d唔話比你地聽~
想聽就去音樂會啦~哈哈~
之後學完就走啦~我就同阿sa一齊
走啦~哈哈!!之後阿sa同我一齊返屋企~
因為我唔記還碟~要返去拎~
佢陪我去~哈哈~還完就返屋企啦~
之後就食飯啦~洗完白白就整電腦
D相啦~我想整落去隻碟到~
因為遲D我阿爸搵人幫我整電腦可能咩
都冇曬~所以張D野整落碟到~
咁都可以留低D相呀~就咁啦~
我訓啦~明天要早D起身做功課呀~
因為下午約左我堂妹買野送比阿叔個女~
因為佢就來滿月~哈哈~
我訓啦~
^.^
|