笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2006 年 4 月 13 日  星期四 雨天
努力做功課!!>.< 開心

今日八點幾起左身睇書~
因為熱所以我就開左一陣冷氣~
過左十幾分鐘就關左佢啦~
唔係就比人話嫁啦~
之後就起身食早餐啦~
之後就開始我未做的功課啦~
好多都未做過呀~做都未做過呀~
做左一陣~之後阿sa打比我~
佢話上來我屋企~
之後我就食下午先啦~
因為阿女麻同姑媽要出去睇醫生~
之後阿sa上來啦~我地玩左陣電腦~
之後就去學琴啦~
今日學琴miss話我拉個首比賽歌~
拉得好左呀~因為遲d琴行會搞音樂會~
我要表演三首歌~其中一首就係比賽
個首歌啦~其實個d唔話比你地聽~
想聽就去音樂會啦~哈哈~
之後學完就走啦~我就同阿sa一齊
走啦~哈哈!!之後阿sa同我一齊返屋企~
因為我唔記還碟~要返去拎~
佢陪我去~哈哈~還完就返屋企啦~
之後就食飯啦~洗完白白就整電腦
D相啦~我想整落去隻碟到~
因為遲D我阿爸搵人幫我整電腦可能咩
都冇曬~所以張D野整落碟到~
咁都可以留低D相呀~就咁啦~
我訓啦~明天要早D起身做功課呀~
因為下午約左我堂妹買野送比阿叔個女~
因為佢就來滿月~哈哈~
我訓啦~
^.^

 

刊登時間︰2006-04-13 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 4 月 12 日  星期三 晴天
好累呀~成身都痛呀~>.<唔制呀!! 開心

今日熱醒左~
本身我昨日開左冷氣嫁~
但女麻女麻佢關左呀~
熱到我醒左~本身我都唔想起身嫁~
因為太累呀~好想訓晏d嫁~
但係熱到咁唔可以唔起身啦~
一起身~成身都好累呀~
同身痛~想死呀~眼都好似開唔到咁~
之後就刷牙啦~就同左姑媽
去左觀塘嫁佛堂幫佢手拎野~
之後就食早餐啦~之後返屋企啦~
返到去坐左一陣~之後又落左去借碟睇~
同食野~之後行下街啦~之後竟然
見到寶怡呀~好開心呀~
我同佢好耐冇見佢啦~之後我地兩個擁抱呀~
哈哈kaka!!之後行多陣就走啦~
返到去佢睇酵碟啦~睇左兩套一套係
春田花花同學會~都唔係好好睇~
係有d笑啫~另一套幻睇d就係千杯不醉~
好好睇呀~之後就洗白白啦~
同食飯啦~今日食晚飯係食素呀~
冇咩所謂啦~一餐啫~又唔係成日食~
之後就打日記~同整電腦d野啦~
唉呀!!周身都好痛呀~
d肌肉好痛呀~好緊呀~
>.<今日要早d訓呀~
要快d努力!!做功課啦!!
^.^

 

刊登時間︰2006-04-12 09:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]