|
終於到第三日啦~
昨晚我冷醒左呀~>.<
好冷呀~冷到我想喊呀~
>.<之後今日六點幾起身呀~
之後我地幾個就去刷牙啦~
刷好牙之後我地拾野啦~
然後就落去幫手煮野食~
我地今日食公仔麵同腸仔~
好好食~但係我好累呀~
我差d連眼都開唔到呀~>.<
又探多次~係36.9~
好彩~因為我想去行山呀!!
之後我地行返出去搵阿如~
因為佢今日同我地一齊行~
但只係今日!!今日我地行八
仙嶺!!一開始係咁上~好辛苦呀~
全部都係石級~好累呀~
上到仙姑(風)個個山都幾高呀~
之後尚sir可以見我地咁累所以
改左第二條路~不過改左小小?
只係有d路的cp唔去~之後的路都
唔係好辛苦?~到終點三點幾咋~
好開心呀~走啦~這幾天有d唔識
的人見到我地行山佢地都會同我
地hi嫁~好nice呀~仲有d人話我
地勁呀~行得遠的路~
其實我都覺自己好勁嫁~
咁到定到~好開心呀~
我行到呀~但係黑左好多呀~
>.<而且成身都好累呀!!
睇來我要休息幾日啦~
唔係就死得啦~就係咁啦~
哈哈~行下山都幾好呀~
而且尚sir同光光話我
今次行得好好~比上次好好多呀~
哈哈~好開心呀~但係我好累呀~
我訓啦~
^.^
|