笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2006 年 4 月 11 日  星期二 陰天
『第三日啦!!到啦∼加油!!努力!!﹃ 開心

終於到第三日啦~
昨晚我冷醒左呀~>.<
好冷呀~冷到我想喊呀~
>.<之後今日六點幾起身呀~
之後我地幾個就去刷牙啦~
刷好牙之後我地拾野啦~
然後就落去幫手煮野食~
我地今日食公仔麵同腸仔~
好好食~但係我好累呀~
我差d連眼都開唔到呀~>.<
又探多次~係36.9~
好彩~因為我想去行山呀!!
之後我地行返出去搵阿如~
因為佢今日同我地一齊行~
但只係今日!!今日我地行八
仙嶺!!一開始係咁上~好辛苦呀~
全部都係石級~好累呀~
上到仙姑(風)個個山都幾高呀~
之後尚sir可以見我地咁累所以
改左第二條路~不過改左小小?
只係有d路的cp唔去~之後的路都
唔係好辛苦?~到終點三點幾咋~
好開心呀~走啦~這幾天有d唔識
的人見到我地行山佢地都會同我
地hi嫁~好nice呀~仲有d人話我
地勁呀~行得遠的路~
其實我都覺自己好勁嫁~
咁到定到~好開心呀~
我行到呀~但係黑左好多呀~
>.<而且成身都好累呀!!
睇來我要休息幾日啦~
唔係就死得啦~就係咁啦~
哈哈~行下山都幾好呀~
而且尚sir同光光話我
今次行得好好~比上次好好多呀~
哈哈~好開心呀~但係我好累呀~
我訓啦~
^.^

 

刊登時間︰2006-04-11 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 4 月 10 日  星期一 陰天
︴第二日!!努力!!加油!! ︴ 愉快

今日係第二日呀~好累呀~
昨日行咁耐好累呀~
之後就起身刷牙洗面~
之後就拾返好個背囊~
之後就食早餐啦~
今日我都係洗碗~
哈哈!!之後我地就要幫營舍
拾下野~一定要幫下佢地做下野~
今日個身開始痛啦~
死囉!!>.<幫完營舍拾好野之後
我地就行啦~今日我地由大帽山行到
去沙田火車站~今日我地地左一個山~
都好高下嫁~個山高六百幾呀~
好累呀~係咁上呀全都係d石級~
定好累呀~之後我就同自己講~
唔得我要做第一個上到這個草山的人~
之後我就背住個背囊上去啦~
本身上到去嫁~點知!!原來係假象來嫁~
之後李太師話未到呀~
佢話仲要上呀~佢話可以放背囊
上去因為會落返去嫁~
之後我就沖上去啦~我係第三個上去呀~
哈哈~我地成班上到最高影相呀~
哈哈~好搞笑呀~阿寶係皇上佢同我地
個個起左個咩好搞笑呀~我叫man卿家~
光光叫ke卿家~王文琪係ma卿家~
哈哈~尚sir係尚太醫~哈哈~
李sir係李太師!!哈哈d名好搞笑呀~
之後我地落番山啦~落去個時有一班牛牛
企左係我地要行的山路到呀~
好唔容易先行到過去呀!!
之後我地又係四點幾差唔到五點到
終點!!之後我地就去食飯啦~
食完之後我地就坐車去另一個營舍啦~
個個營舍係新嫁~好靚呀~
係係大尾篤呀~
之後我地就入去啦~
放低d野之後就洗白白啦~
去洗白白個時因為要等一
陣先有熱水呀~所以我地就去左
尚sir佢地間房到傾下計~
玩左一陣~到左時間之後我
地就去洗白白啦~洗完白白之後
我地返返自己間房啦~
之後就洗水果食啦~點解有水果??
因為我帶去嫁~
哈哈~好好食呀~過左一陣尚sir佢地
過左來同我玩~哈哈~之後尚sir見的
面咁紅就叫我探熱啦~36.8呀~佢話可以
曬得勁呀~叫我飲多d水~
之後玩多陣就訓啦~好累呀~
個度d冷氣都幾冷呀~
>.<

 

刊登時間︰2006-04-11 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]