|
昨日訓前食左粒止痛藥~
個頭有d痛~
今日一起身~好似有d起感冒添~
可能最近食多左熱氣野~
同最近d天氣時冷時熱~
死囉~仲有小小咳呀~
之後起身啦~好眼訓~
今日上第一堂~就係中文~
阿sir要我地作文呀~
一作就兩堂啦~到左小息我就
你咁做數啦~因為今日test呀~
之後個miss講書都聽唔明~
自己睇下仲好呀~
到左lunch~就食飯啦~
食完之後就同光光去左尚sir到~
問下d數~問左好好多~
之後就上maths堂啦~
佢又同我地溫左一次~
但佢溫唔溫都係咁嫁啦~
但佢比小小時間我地自己溫~
好彩我近這幾天有溫下啫!!
kaka!!今日test~
都ok易呀~鬼咩止次唔識又唔溫~
我都未試過唔合格嫁~
所以咁次要考好d~!
完左就班會堂啦~
都冇咩做嫁~我就做下功課啦~
個個miss lee要我日日做曬d功課比佢
睇先走得呀~=.=
放學之後就去搵miss lee點名啦~
我問佢可唔可以比佢睇完就走啦~
因為e.u要開會呀~
佢話要我地係度溫下書呀~
唉~真係煩呀~
之後我就去左圖書館到做功課~
今日的功課叫我地作Discussion的講詞~
真係諗到頭到痛呀~真係煩呀~
做完就去搵佢~
佢好快就放我就啦~
我就好快就去109到開會啦~
一走入去發現尚sir個樣好嬲呀~
個個都靜曬呀~我就靜靜咁坐下來~
聽返阿如講先知~
原來我地要開會個d人遲到~仲要d人去搵佢~
佢先知要開會~
但我有同尚sir講我要去miss到~
但有兩個人話唔知要開會冇來到~
有咩理由嫁~個日期都係我地自己定嫁~
唔記得就冇咩可能~之後尚sir同寶寶都好嬲
就行開左~過左一陣寶寶行出來話~
原來星期六個個都唔洗返來嫁~
但因為有d人遲來開會~
所以星期六要特別就返來開會~
早上九點呀~之後我同光光同阿如
一齊走~佢兩個要寫改善方法先走得呀~
唉今日好似做咩都唔好咁~
好咁鬼嬲呀~唔開心呀~冇心情呀~
連光光好小講粗口都講左幾句~
我同光光都未試過講咁多粗口嫁~
為左唔好再唔開心~所以就一齊去
買雪糕食~令個人開心d~
食甜野會令個人開心的嫁~
雖然仲有好小小嬲~但算啦~
食完甜野~開心好多啦~
之後我地一齊搭車一齊返屋企~
我返到屋企就洗白白啦~
今日有好多人來食飯呀~
姑姐,兩個阿叔,兩個阿嬸,姑媽
好野~好耐未試過咁多人來啦~
我地成班一齊影相呀~
好開心呀~同瑤瑤影相佢愈大愈可愛呀~
之後就食飯啦~之後就幫手拾野啦~
之後就同左個朋友傾電話~
之後就溫左陣書啦~
之後打日記~今日d心情都唔知想點~
一時開心~一時好唔開心~
冇咩心情~仲有d想喊~
真係搞野~唔打啦~好累呀~
希望唔好感冒啦~不過食多d水果~
增加d維他命c~kaka!!
^.^
|