笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2006 年 3 月 22 日  星期三 陰天
------冇心情!!好無奈!!!------

今日一起身~
落床個時又撞到個頭呀~
真係呀~訓唔醒就係咁上下嫁啦~
不過唔係好痛啫~
今日返到E.U有個隊員唔舒服~
其實佢發燒但佢屋企又冇度下
有冇發燒先返來~
昨日同今日都係返到來
尚SIR同佢探~先知佢發燒~
今日第一堂係MUSIC~
都冇理佢~得閒唱下幾句~
之後我同幾個朋友係度睇漫畫~
好好睇呀~今日上P.E堂~
今日打籃球呀~好野~
都幾好玩嫁~
但好小人識打籃球~
但都好呀~好耐冇打啦~
之後食LUNCH啦~
我同光光落左去食~
因為我地要傾4月1日的PASSING OUT
D野~所以,要落去食飯~
本身我同光光諗住可以係個日
一齊做野~但尚SIR話~唔係嫁~
要我地分開兩組一邊做旁白一邊
做急救示範~但我地點分就唔知啦~
其實我同光光兩樣都OK嫁~
之後就上中文堂啦~
阿SIR帶左我地去電腦室做TEST~
個TEST係會影響我地升班嫁~
我D成績都OK嫁~
好彩!!之後就返班房啦~
放學啦~今日D時間過得好快~
又係放學啦~
放學之後又要去搵MISS LEE報到啦~
之後做功課啦~好鬼難~READING~
但D字都唔一樣嫁~玩野!!=.=
做完就去搵佢啦~
好快就走得啦~
跟住我同光光一齊去左尚SIR到做功課~
溫下書咁~溫溫下就到左六點啦~
之後我地就走啦~唔知做咩個頭好痛呀~
放學好肚餓呀~我地去買左小小野食~
KAKA~同光光傾上計~
原來我地有好多野好多似嫁~
哈哈!!唔講真係唔知呀~
但係咩~我就唔講啦~
哈哈~返到屋企同左個朋友傾計~
佢有D野唔開心~
唉~!其實我都明嫁~之後就同佢傾左陣計~
我就洗白白啦~之後就打日記啦~
唔打啦~冇心情呀~要溫書呀~
就咁啦~P.S真係的好朋友真的好小~
但不雖要多有就夠!!
咩都唔知最好~世界和人真的黑暗!!
>.<

 

刊登時間︰2006-03-22 09:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 3 月 21 日  星期二 陰天
+=心情非常複雜~一時開心~一時好唔開~=+

昨日訓前食左粒止痛藥~
個頭有d痛~
今日一起身~好似有d起感冒添~
可能最近食多左熱氣野~
同最近d天氣時冷時熱~
死囉~仲有小小咳呀~
之後起身啦~好眼訓~
今日上第一堂~就係中文~
阿sir要我地作文呀~
一作就兩堂啦~到左小息我就
你咁做數啦~因為今日test呀~
之後個miss講書都聽唔明~
自己睇下仲好呀~
到左lunch~就食飯啦~
食完之後就同光光去左尚sir到~
問下d數~問左好好多~
之後就上maths堂啦~
佢又同我地溫左一次~
但佢溫唔溫都係咁嫁啦~
但佢比小小時間我地自己溫~
好彩我近這幾天有溫下啫!!
kaka!!今日test~
都ok易呀~鬼咩止次唔識又唔溫~
我都未試過唔合格嫁~
所以咁次要考好d~!
完左就班會堂啦~
都冇咩做嫁~我就做下功課啦~
個個miss lee要我日日做曬d功課比佢
睇先走得呀~=.=
放學之後就去搵miss lee點名啦~
我問佢可唔可以比佢睇完就走啦~
因為e.u要開會呀~
佢話要我地係度溫下書呀~
唉~真係煩呀~
之後我就去左圖書館到做功課~
今日的功課叫我地作Discussion的講詞~
真係諗到頭到痛呀~真係煩呀~
做完就去搵佢~
佢好快就放我就啦~
我就好快就去109到開會啦~
一走入去發現尚sir個樣好嬲呀~
個個都靜曬呀~我就靜靜咁坐下來~
聽返阿如講先知~
原來我地要開會個d人遲到~仲要d人去搵佢~
佢先知要開會~
但我有同尚sir講我要去miss到~
但有兩個人話唔知要開會冇來到~
有咩理由嫁~個日期都係我地自己定嫁~
唔記得就冇咩可能~之後尚sir同寶寶都好嬲
就行開左~過左一陣寶寶行出來話~
原來星期六個個都唔洗返來嫁~
但因為有d人遲來開會~
所以星期六要特別就返來開會~
早上九點呀~之後我同光光同阿如
一齊走~佢兩個要寫改善方法先走得呀~
唉今日好似做咩都唔好咁~
好咁鬼嬲呀~唔開心呀~冇心情呀~
連光光好小講粗口都講左幾句~
我同光光都未試過講咁多粗口嫁~
為左唔好再唔開心~所以就一齊去
買雪糕食~令個人開心d~
食甜野會令個人開心的嫁~
雖然仲有好小小嬲~但算啦~
食完甜野~開心好多啦~
之後我地一齊搭車一齊返屋企~
我返到屋企就洗白白啦~
今日有好多人來食飯呀~
姑姐,兩個阿叔,兩個阿嬸,姑媽
好野~好耐未試過咁多人來啦~
我地成班一齊影相呀~
好開心呀~同瑤瑤影相佢愈大愈可愛呀~
之後就食飯啦~之後就幫手拾野啦~
之後就同左個朋友傾電話~
之後就溫左陣書啦~
之後打日記~今日d心情都唔知想點~
一時開心~一時好唔開心~
冇咩心情~仲有d想喊~
真係搞野~唔打啦~好累呀~
希望唔好感冒啦~不過食多d水果~
增加d維他命c~kaka!!
^.^

 

刊登時間︰2006-03-21 09:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]