|
今日返學隻耳仔好似好d咁啦~
今日我同光光返e.u遲到呀~
死囉~不過冇彩冇比人話咋~
今日第一堂係music呀~
豬豬同christy同左阿sir講話今日
music唔上堂~改為妳歌唱比賽的歌~
因為比賽好快到啦~2月14日呀~
有d人唱到好似玩野咁~
但最後個幾次好好多~
之後上英文堂呀~我地都係練歌呀~
其實個miss都好似唔係好想同我地練咁~
係咁話我地~佢係好似特別咁話我地~
講真其實佢唔係好想同我地練咁囉~
仲把我地d野講比其他班知~
所以我地今日上英文堂練歌個時~
d人特別唱得好難聽呀~仲好大聲呀~
哈哈~佢個樣唔知想點咁呀~
今日上p.e係我上咁多堂最唔上想的一堂呀~
今日上前沒滾番呀~好討厭呀~
打到個頭好痛呀~而且仲要倒立呀~
倒完之後個頭又暈耳仔又好似仲衰添~
上完p.e之後就食lunch啦~
今日lunch有d唔係的野發生左~
有人食到d飯有蟲呀~諗起都想嘔呀~
之後佢去左同個d人講呀~
唉~佢真係慘呀~有d人仲話蟲有
蛋白質呀~其他人聽到係咁笑呀~
放學之後我同豬豬.christy. 阿婷.阿清.阿璇仲有高妹,
係班房講我地歌唱比賽d野~講我地有d咩動作個d~
我地諗左好多野呀~有d仲好搞笑添呀~
笑到個個拍曬手~傾到4:30我地個個都話走啦~
因為都晏啦~豬豬話要去銀行啦~
點知去到個時~閉左門~我地個個都o曬咀~
豬豬見我地同佢跑到好辛苦之後佢話請我地食雪糕呀~
好野~買完之後我地就名自走啦~
返到去就見到法國來的人~
佢係女麻女麻的妹妹來嫁~
同佢傾左一陣我就去洗白白啦~
洗完之後就去吹頭啦~點知吹吹下~
突然耳仔聽到拍一聲~之後聽野就好細聲啦~
之後好冇心情呀~因為聽野好似聽唔到咁~
好唔開心呀~又好辛苦呀~本身又飯都唔想食嫁~
但之後都比姑媽捉左出去食飯~
食食下野又拍一聲好返d喎~
又再聽到拍一聲又好返d啦~
但姑媽話睇下醫生好d喎~
仲話要睇專科呀~佢話我次次都係咁~
係唔可以咁嫁~要去睇呀~
所以就諗住明天請假呀~
去旺角睇醫生~死~個頭又痛啦~
嘩唔打啦~耳仔都痛痛呀~
希望冇野啦~
>.<
|