笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天
&~去左睇醫生!~冇返學~>.<& 不安

今日好累呀~一起身個頭好暈呀~
姑媽打來問我食咩~我話食三文治~
佢就買比我食啦~當佢打比我個時我就
起身啦~個時就係係度睇書~
突然好想睇書~^.^咁又係的~
買咁多都未睇得曬~睇左陣姑媽就到啦~
之後食野啦~我地就等等到10:30先出門口~
之後就出去啦~`上到車~姑媽係咁提我叫我
記得打電話去預約呀~因為個個醫生好多人睇佢嫁~
本身我都係唔係好信呀~過左一陣我姑媽又叫我打啦~
一睇剛剛好10:59分啦~哈哈~之後我就早d打啦~
打唔通呀~我就係咁打啦~過左兩分鐘到啦~
打到啦~但佢話要12:20先有得睇~
之後個時我地就話好啦~到左個時都11:30啦~
因為我第一次睇所以我就要寫一d個人資料
之後我地係咁傾計~傾到佢叫我個名我地就入去啦~
我覺得佢好勁呀~佢分析得好好呀~
佢叫我每日都要做小小運動呀~
仲有教左d動作係令耳仔好d嫁~
做左之後真係幾好喎~雖然係300蚊但係佢話
會好就唔同啦~一入去個時佢問咩事啦~
我話耳仔成日發炎~佢話咁大個應該唔會
會咁嫁~佢話四.五歲先會嫁~
原來佢話係鼻敏感先會令耳仔發炎~
但係鼻敏感係好小啫~但係搞到耳仔發炎就煩啦~
好似成日聽唔到野咁~勁唔開心呀~
咩都唔想聽啦~睇完之後要食半粒藥~
係空肚食嫁~過半個鐘就食其餘個半粒啦~
之後先可以食野呀~d藥好苦呀~
食完野姑媽話同佢去睇眼鏡喎~
但個時我好眼訓呀~一坐就訓到啦~
個人好累呀~睇完之後就返屋企訓啦~
我一上車又訓左~好彩姑媽叫我咋~
訓個時~有好多朋友仔打比我~
問我點呀~好開心呀~有咁多人打來問我好d未呀~
好開心呀~有咁多人關心我~
同佢地傾左陣又係時候醒啦~
之後就做左半個鐘運動~之後坐左一陣~
就去左洗白白啦~今日我father同阿叔都上左來食飯呀~
好多人呀~好開心呀~今日我就幫手做家務啦~
最後個次藥要係8:30個時食呀~唔係咁煩啦~
因為個d藥係會十個鐘的時候先散曬嫁~
所以要睇住個鐘啦~唉~又要食藥~
就咁啦~~係時候訓啦~
^.^

 

刊登時間︰2006-02-08 10:25 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天
#今日唔係好舒服呀~心情唔多好!!!# 不安

今日返學隻耳仔好似好d咁啦~
今日我同光光返e.u遲到呀~
死囉~不過冇彩冇比人話咋~
今日第一堂係music呀~
豬豬同christy同左阿sir講話今日
music唔上堂~改為妳歌唱比賽的歌~
因為比賽好快到啦~2月14日呀~
有d人唱到好似玩野咁~
但最後個幾次好好多~
之後上英文堂呀~我地都係練歌呀~
其實個miss都好似唔係好想同我地練咁~
係咁話我地~佢係好似特別咁話我地~
講真其實佢唔係好想同我地練咁囉~
仲把我地d野講比其他班知~
所以我地今日上英文堂練歌個時~
d人特別唱得好難聽呀~仲好大聲呀~
哈哈~佢個樣唔知想點咁呀~
今日上p.e係我上咁多堂最唔上想的一堂呀~
今日上前沒滾番呀~好討厭呀~
打到個頭好痛呀~而且仲要倒立呀~
倒完之後個頭又暈耳仔又好似仲衰添~
上完p.e之後就食lunch啦~
今日lunch有d唔係的野發生左~
有人食到d飯有蟲呀~諗起都想嘔呀~
之後佢去左同個d人講呀~
唉~佢真係慘呀~有d人仲話蟲有
蛋白質呀~其他人聽到係咁笑呀~
放學之後我同豬豬.christy. 阿婷.阿清.阿璇仲有高妹,
係班房講我地歌唱比賽d野~講我地有d咩動作個d~
我地諗左好多野呀~有d仲好搞笑添呀~
笑到個個拍曬手~傾到4:30我地個個都話走啦~
因為都晏啦~豬豬話要去銀行啦~
點知去到個時~閉左門~我地個個都o曬咀~
豬豬見我地同佢跑到好辛苦之後佢話請我地食雪糕呀~
好野~買完之後我地就名自走啦~
返到去就見到法國來的人~
佢係女麻女麻的妹妹來嫁~
同佢傾左一陣我就去洗白白啦~
洗完之後就去吹頭啦~點知吹吹下~
突然耳仔聽到拍一聲~之後聽野就好細聲啦~
之後好冇心情呀~因為聽野好似聽唔到咁~
好唔開心呀~又好辛苦呀~本身又飯都唔想食嫁~
但之後都比姑媽捉左出去食飯~
食食下野又拍一聲好返d喎~
又再聽到拍一聲又好返d啦~
但姑媽話睇下醫生好d喎~
仲話要睇專科呀~佢話我次次都係咁~
係唔可以咁嫁~要去睇呀~
所以就諗住明天請假呀~
去旺角睇醫生~死~個頭又痛啦~
嘩唔打啦~耳仔都痛痛呀~
希望冇野啦~
>.<

 

刊登時間︰2006-02-07 10:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]