|
但今日九幾個時~
阿婷打電話比我呀~
打來佢話我係叫醒你嫁~
佢之後昨日玩都好晚~
佢今日要返大陸呀~
所以佢就比我啦~傾左陣我就再訓過啦~
昨日我二點幾先訓~
今日十一點幾先起身呀~
因為真係好眼訓呀~
之後就幫祖母拎野比太婆食~
因為佢自己煮唔都野比自己食呀~
而且得佢自己一個係屋企咋~
所以祖母叫我地得閒多D過去探佢~
因為.............唔打啦~自己諗啦~
拎完之後我就去食野啦~我買左返屋企食~
我買左咖哩雞飯呀~好好食呀~
因為好辣呀~唔知點解今日好想食辣野~
食完之後我就住坐左陣啦~
之後又訓左陣,到左四點幾起身啦~
我就出去啦~去左學琴呀~
今日遲左學呀~學到6:30先就走啦~
MISS叫我要練好D TR呀~
佢話如果要另外加堂佢收我便D呀~
90元咋~好開心呀~因為現在一百六十幾
蚊堂呀~都幾貴嫁~MISS咁好所以我成日
覺得佢對我好好呀~之後走啦~我睇下個電話
有個未接來電~係阿叔打我~你做護士個個~
佢問我去唔去APM搵佢~我唔去啦~
我早D返去好過~佢晏D都係我屋企食飯嫁啦~
今日我走個時落雨呀~今日兩個阿叔來食飯呀~
好熱鬧~食完飯之後我同左個好朋友傾左陣傾~
好開心呀~好耐冇同佢傾計啦~之後就打日記啦~
我要努力D練琴呀~因為三月十一日比賽啦~
係早上好彩係早上咋~因為個日要去聽演唱會呀~
新年啦~祝大家開開心心~健健康康!!
新年快樂!!
^.^
|