|
今日收到個電話好開心呀~係安安打來嫁~
佢出院啦~我地遲d去睇佢呀!
今日考物理呀~1:15開考~
未開始個時佢就派左份卷係桌上~
我就諗哈哈~應該唔洗做好耐嫁啫~
半個鐘都做完啦~(因為我前兩幾份卷都唔洗做好耐)
點知!!一打開份卷就O曬咀啦~有四頁係問題紙呀~
有兩頁係全部都係線來嫁~~但條條都係得個幾分~
都唔知係唔係玩野嫁~我又頭到尾係咁做~
我手係咁出手汗呀~我做頭個兩頁做左45分鐘~
死未~得返15分鐘做後面~心諗死啦~
唔知會就咁唔合格呀~我未試過做卷做到剛剛到時間~
我一路做一路係咁睇個鐘怕真係唔夠時間呀~
我仲祈禱希望上帝比我係2:15前做曬啦~
但好采都做得曬~真係好鬼緊張嫁~
之後我同christy同豬豬講起份卷,christy話我都係第一次做
得咁充實~之後一齊哈哈咁笑~我地仲話唉~!星期一都唔知點算啦~
考生物同化學~多怕唔夠時間呀~
笑完就一齊走啦~我就走先因為我約左我姑媽食tea~
哈哈~好好食呀~但唔可以食咁多呀~好似肥左呀~>.<
之後我地去左apm食野啦~個度d佈置好靚呀~
我仲拍左d相呀~之後返屋企啦~之後個頭有d痛呀~
諗住訓下啦~點知~我d好朋友仔打比我呀~
咁傾左一陣啦~~我諗住傾完可以訓下啦~
點知~我一訓落去~我姑媽就叫我洗白白呀~
死未~之後諗住快d洗完就可以訓一陣都好啦~
點知~洗完出左來就就食飯啦~唉~
之後就打比寶怡啦~問佢今年生日出唔出去玩啦~
佢話好呀~太好啦~今年可以同佢玩~上兩年同佢同校d朋友去玩~
今年好似話去食韓國燒烤呀~
之後第二日去燒野食~哈哈~只係諗啫~
到時先算啦~我地最鍾意就係話到時先算啦~
好灑脫呀~我地就係咁嫁啦~唔會諗咁多野~
話出就出嫁啦~之後就同阿如傾電話啦~
我地話打比lau sir因為佢唔知安安出左院~
於是我地駁左比lau sir啦~我地就話有三個人係個電話到啦~
佢話下~邊個係二奶,和大婆呀~之後我地笑住講話咪係你囉~
我地勁玩野囉~我地一人講一個字~我地係咁笑~
但佢聽到我未講咩喎~講完就收左線啦~
今日聽左love的cd呀~好好聽呀~
有時聽下d英文歌都唔錯呀~
呀~昨日唔記得左講昨日豬豬請我食波板糖呀~
哈哈~我咁大個第一次食咁大支波板糖嫁咋~
好好食呀~多謝豬豬呀~好心有d人唔係成日搵的dfd笨啦~
你要約佢你咪自己約囉~唔好煩到我d好朋友~唔該~
^.^
|