|
哈哈~我今日差唔多9:30先起身呀~
哈哈~太好啦~好精神呀~
之後我落左街食早餐啦~食完就返屋企溫下書啦~~
因為下星期一就開始考試啦~要努力d啦~
所以我明天約左阿光去我屋企溫書呀~約8:30呀~
唔係晚上呀~係早上呀~之後我溫啦~溫到差唔多1:00到啦~
佢地就打比我啦~佢地就係我姑媽同祖母啦~
佢地出左去呀~我祖母睇醫生~姑媽陪佢去~
我地食粉果~粉果有三個~
當個粉果來嫁時候,我祖母就夾左個啦~
之後!我姑媽就講粉果有蝦米~
就叫祖母唔好食~我就話冇嫁~
我都未食過粉果有蝦米嫁喎~
之後我祖母睇過啦~係冇嫁~
我姑媽就話啦~敢唔敢同我打賭先~
如果有今餐你比錢,如果冇就我比啦~敢唔敢呀~
我有一種感覺話比我聽唔好同佢玩呀~
我之前成日唔信我d feel,但今次信唔信都好啦~
都唔好同佢賭啦~點知??真係佢個個有蝦米呀~
激死我啦~@_@我仲講笑話,我要投訴你呀~
哈哈~之後我個手機冇啦啦響呀~豬豬打比我呀~
佢想約我去玩呀~我話好呀~佢話想約christy呀~
我話好你打比佢啦~點知打唔到比佢呀~
之後我地自己出左去啦~我地去左mk呀~
食左好多野呀~好鬼飽呀~~我地走的時候仲買左杯野飲呀~
我地一齊搭mtr一齊返屋企~豬豬講係話佢有個朋友叫做點張~
我就立刻諗起我識一個人叫點jack我就同豬豬講啦~
點知佢個時飲緊野呀~佢差d嘔返出來呀!我就叫佢唔好呀~
之後我地係咁講點姐~勁好笑呀~個樣仲好衰咁講喎~
返到藍田我就送豬豬搭車啦~我地就諗起二第天使首歌~
我記得我地好耐之前改過d字~
我地就一齊唱我地改左個句~(頭髮亂了,令你梳直變番曲~)
勁好笑呀~d音都係差唔多先夠爆笑呀~我地今日仲係咁yo yo men呀~
之後我就返左屋企啦~我行返去呀~為左減下肥~因為頭先真係食左好多野呀~
所以就行上去啦~之到去就洗白白啦~
今日晏左食飯呀~因為伯娘上左來睇祖母呀~所以差唔好9:00先食呀~
食完我就拉左一陣小提琴呀~唉~好多怪獸呀~
咩係怪獸係d譜呀~好多呀~好恐怖呀~好難呀~好似好多怪獸等你捉佢咁呀~
哈哈~不過唔緊要啦~我一定可以捉曬你地嫁~啫係會練好小提琴咁解~
唔講啦~我要訓啦~明天要溫書呀~
^.^
|