笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2005 年 12 月 11 日  星期日 晴天
┐~真係估你唔到呀~┌ 開心

哈哈~
今日八點幾打比阿光~
點知佢去左朋友到呀~
咁我就自己溫書啦~~
到左一點幾我同我屋企人又去左飲茶啦~
仲見到我個堂妹呀~不過佢好細個咋~
佢得六個月咋~好可愛嫁!!>.<
飲完茶就上左我阿叔到~唔係做消防個個呀~
係做護士個個呀~佢好搞笑嫁~我D朋友都知嫁~
哈哈~之後我地係咁同堂妹玩呀~
同佢玩玩下~佢冇啦啦~用音波功來震我地~
死未~真你估佢唔到呀~我o曬咀呀~嚇死人呀~
好鬼大聲呀~人仔細細咁大聲好野~
似我~哈哈~
坐左一陣我地就返屋企啦~
食完飯我坐左一陣就行左入房間諗住拉小提琴!
我搵左第一句時~點知!!有電話來呀~一聽原來係有個人打來~
個個人我唔係太鍾意佢~
佢叫我幫手~我緊係唔啦~冇啦啦叫我做咁多野~
我話我唔識嫁~好唔係咁勁嫁咋~
佢話唔好咁謙啦~如果真係唔識等我問下你miss先下~
睇下佢話你識唔識~咁易冇理有唔識嫁~
勁cheep囉~冇野呀~冇啦啦講我miss~!
你唔係咁冇品呀~唔好玩啦~唔幫咪唔幫囉~
洗唔洗咁呀~勁CHEEP囉~
唉!估唔到囉~本身我都唔係好鍾意你嫁啦~
點知你仲咁對我,我對你好失望囉~
唉~唔理呀~我死到唔去~
點講都好啦~打我都係咁話嫁啦~
我死不罷休~唔好講笑~
求上帝可以指引我去一條光明的路呀~
我覺得現在好黑暗呀~
D人唉~唔講啦~唔諗啦~愈諗愈煩呀~
唉~明天考試啦~現在最重要係考試~
D野到時先算啦~明天考maths同中文呀~
我要加油!!努力!!
明天考下午呀~太好啦~可以晏d起身~
仲可以溫耐d呀~
^.^

 

刊登時間︰2005-12-11 10:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2005 年 12 月 10 日  星期六 晴天
Φ~好搞笑呀~Φ 開心

哈哈~我今日差唔多9:30先起身呀~
哈哈~太好啦~好精神呀~
之後我落左街食早餐啦~食完就返屋企溫下書啦~~
因為下星期一就開始考試啦~要努力d啦~
所以我明天約左阿光去我屋企溫書呀~約8:30呀~
唔係晚上呀~係早上呀~之後我溫啦~溫到差唔多1:00到啦~
佢地就打比我啦~佢地就係我姑媽同祖母啦~
佢地出左去呀~我祖母睇醫生~姑媽陪佢去~
我地食粉果~粉果有三個~
當個粉果來嫁時候,我祖母就夾左個啦~
之後!我姑媽就講粉果有蝦米~
就叫祖母唔好食~我就話冇嫁~
我都未食過粉果有蝦米嫁喎~
之後我祖母睇過啦~係冇嫁~
我姑媽就話啦~敢唔敢同我打賭先~
如果有今餐你比錢,如果冇就我比啦~敢唔敢呀~
我有一種感覺話比我聽唔好同佢玩呀~
我之前成日唔信我d feel,但今次信唔信都好啦~
都唔好同佢賭啦~點知??真係佢個個有蝦米呀~
激死我啦~@_@我仲講笑話,我要投訴你呀~
哈哈~之後我個手機冇啦啦響呀~豬豬打比我呀~
佢想約我去玩呀~我話好呀~佢話想約christy呀~
我話好你打比佢啦~點知打唔到比佢呀~
之後我地自己出左去啦~我地去左mk呀~
食左好多野呀~好鬼飽呀~~我地走的時候仲買左杯野飲呀~
我地一齊搭mtr一齊返屋企~豬豬講係話佢有個朋友叫做點張~
我就立刻諗起我識一個人叫點jack我就同豬豬講啦~
點知佢個時飲緊野呀~佢差d嘔返出來呀!我就叫佢唔好呀~
之後我地係咁講點姐~勁好笑呀~個樣仲好衰咁講喎~
返到藍田我就送豬豬搭車啦~我地就諗起二第天使首歌~
我記得我地好耐之前改過d字~
我地就一齊唱我地改左個句~(頭髮亂了,令你梳直變番曲~)
勁好笑呀~d音都係差唔多先夠爆笑呀~我地今日仲係咁yo yo men呀~
之後我就返左屋企啦~我行返去呀~為左減下肥~因為頭先真係食左好多野呀~
所以就行上去啦~之到去就洗白白啦~
今日晏左食飯呀~因為伯娘上左來睇祖母呀~所以差唔好9:00先食呀~
食完我就拉左一陣小提琴呀~唉~好多怪獸呀~
咩係怪獸係d譜呀~好多呀~好恐怖呀~好難呀~好似好多怪獸等你捉佢咁呀~
哈哈~不過唔緊要啦~我一定可以捉曬你地嫁~啫係會練好小提琴咁解~
唔講啦~我要訓啦~明天要溫書呀~
^.^

 

刊登時間︰2005-12-11 12:42 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]